Wubble Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei. Jeg har hatt til i dag, en gammel versjon av MSN. 7.0 eller noe tror jeg det var. Men når fikk jeg beskjed at for å logge på, MÅTTE jeg laste ned den nyeste. Er det mulig på noen måte å få til den gamle igjen? Liker den så mye bedre. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Samma her. Lurer på det samme. Irriterer meg noe sinnsykt, liker best den gamle, rene, ryddige versjonen jeg kjører. Vurderer å boikotte hele dritten og ikke bruke MSN mer. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) samma her jeg har også lyst på den gammle verisonen av msn. Det nye MSN har jeg masse problemer med. Det er ting som ikke fungerer og det er så mye rot, DEN gammle var mye bedre! Endret 17. september 2009 av Krissma512 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.amsn-project.net/index.php Fri msn klone som støtter det meste du trenger(video, nudge, etc) Og et par extra funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå