H09I6AN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Ok, så rett før jeg sårt trengte å bruke nettet, bestemte Mozilla seg for å kødde seg. Og lille meg forstår selvfølgelig ingen ting... Når jeg går inn på Mozilla Firefox får jeg beskjeden: "Firefox er i frakoblet modus, og kan ikke bruke verdensveven (www)." - "Fjern avkryssingen fra "Arbeid frakoblet" i Fil-menyen, og prøv igjen." Jeg gikk inn på Fil, og fjernet avkryssningen, men det ville fortsatt ikke fungere, og da jeg går ut, og inn igjen, er avkryssningen tilbake... Er det noen som kan hjelpe en stakkars, liten, forumbruker? Endret 16. september 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Har du avinstallert og reinstallert FF? OS - Linux? http://support.mozilla.com/tiki-view_forum...mentStyle_plain Endret 16. september 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) *Kremt* det hjalp å logg av og på :blush: Jeg slår nesten aldri av pc'n, så tenkte ikke så langt Men takk alikevel Endret 16. september 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Awww.. Jeg vlille hjelpe Edit: Pssst: Trykk på [Løst] Endret 16. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Hihi, du skal få lov til å hjelpe nestegang heller Du hjalp meg nå med å huske å trøkke på [Løst] knappen i alle fall Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Weeee! I did good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå