Gå til innhold

Skal AGP-viften surre?


Anbefalte innlegg

Viften på mitt hovedkort står dønn stille...

 

Skjermkort og AGP-buss er satt til 8X.

 

 

Er dette bra, eller noe jeg bør klage på?

 

 

Hovedkort: Gigabyte GA-7VAXP Ultra

CPU: XP 2000+

Minne: 512 MB DDR PC 3200

Skjermkort: Sapphire Radeon 9500Pro Atlantis 128MB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke gjjøre annet enn å si som de andre her: Klag og ikke bruk maskinen imens. En svidd NorthBridge er en dårlig NorthBridge...

 

halleluja :) Bare det første ordet var til ditt innlegg sendell. Har du ikke en annen vifte du kan klasje på?det er virkelig ikke bra uten vifte,en trenger ikke være sherman klump for og fatte det.Lykke til..

Lenke til kommentar
det er mange som tar av vifta på nb fordi den støyer, asus kjører uten vifte på mange kort så sålenge det ikke er 60grader på nb så skal det da gå dreit

 

Jeg kjører uten selv,men så står det en førgyllet kjøleribbe der isteden da.Vist han skal kjøre uten må han få vekk den døde vifta og inn med en kjøleribbe(jeg bare minner om det,kritiserer ikke)(desuten heter det greit og ikke dreit :) )

Lenke til kommentar
Kan ikke gjjøre annet enn å si som de andre her: Klag og ikke bruk maskinen imens. En svidd NorthBridge er en dårlig NorthBridge...

 

halleluja :) Bare det første ordet var til ditt innlegg sendell. Har du ikke en annen vifte du kan klasje på?det er virkelig ikke bra uten vifte,en trenger ikke være sherman klump for og fatte det.Lykke til..

 

Ikke alle her inne kan være atomfysikkere som deg... :smile:

Lenke til kommentar

Kan godt si meg ei i den,det er bare ikke noe jeg vil annbefale.En kan si asus har sluttet med vifte,muligens fordi det ikke er behov.Men når det er en vifte på plass fra starten av,så er det vell ikke usansynelig at det er en grun for at den er der?,eller? For å sette det på spissen,ingen normale folk starter pc uten at feks cpu vifta sviver,trenger vi da gjøre det nå chipsett vifta ikke sviver?valget er ditt. :roll:

Lenke til kommentar

viften på NB begynte å lage rare lyder så jeg koblet den bare av, men var ikke helt sikker på om det kom til å gå bra, så jeg tenkte bare "brenner den seg har jeg en grunn til å oppgradere"

 

men det virker fint, nye NB trenger ikke aktiv kjøling

Lenke til kommentar
Kan ikke gjjøre annet enn å si som de andre her: Klag og ikke bruk maskinen imens. En svidd NorthBridge er en dårlig NorthBridge...

 

halleluja :) Bare det første ordet var til ditt innlegg sendell. Har du ikke en annen vifte du kan klasje på?det er virkelig ikke bra uten vifte,en trenger ikke være sherman klump for og fatte det.Lykke til..

 

Ikke alle her inne kan være atomfysikkere som deg... :smile:

 

Mente virkelig ikke å kritisere:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...