Stig-Arne Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ka som feile priskalkulatoren ? Er d bare jeg som plagess eller? Får denne feilmeld: Warning: Unable to connect to PostgreSQL server: ERROR: Unknown conninfo option 'post' in /home/prisguide/prisguide/frontend/priskalkulator.php on line 2 SQL er nede. Beklager problemene! Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: Morpheus^ skrev (2002-01-24 22:30):Ka som feile priskalkulatoren ? Er d bare jeg som plagess eller? Får denne feilmeld: Warning: Unable to connect to PostgreSQL server: ERROR: Unknown conninfo option 'post' in /home/prisguide/prisguide/frontend/priskalkulator.php on line 2SQL er nede. Beklager problemene! Du har jo limt inn svaret på ditt eget spørsmål :lol: Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: Morpheus^ skrev (2002-01-24 22:30):Ka som feile priskalkulatoren ? Er d bare jeg som plagess eller? Får denne feilmeld: Warning: Unable to connect to PostgreSQL server: ERROR: Unknown conninfo option 'post' in /home/prisguide/prisguide/frontend/priskalkulator.php on line 2SQL er nede. Beklager problemene! Feilen er rettet. For senere kan det lønne seg å sende feilmelding om slike hendelser til [email protected] (evt. [email protected]). Det er ikke alltid vi leser alt som dukker opp her i forumet, og vi er uansett langt mer tilgjengelig per mail. Uansett, fint at du sa ifra! Vi setter veldig stor pris på slike tilbakemeldinger. Mvh, Amund Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 stenger denne i morgen siden det er fikset Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-01-25 01:26):stenger denne i morgen siden det er fikset Hvorfor i all verden skulle du stenge denne tråden? Ingenting ulovlig har skjedd, og ingen skade vil skje om noen måtte ha ytterligere kommentarer til priskalkulatoren. Jeg åpnet den igjen jeg :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå