Mydog Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 ....Shamino er i gang. OMG EVGA Dual socket? Det er EVGA ja. Så sitter vi 2 her med single gulftown Håper å få fart på den i kveld Da er vi to Nizzen, skal dra min over de 4,4 GHz jeg er på nå og dra på med 1050/1350 på 4 GPUer. Så får vi se hva Vantage har å si til det. :!: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 TRUE kjøler og 4ghz Prime. Gulftown er kald punktum Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Noen resultater må til Vantage er morro! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Fordi som lurte på den 60k CPU scoren så kan jeg sitere dette fra Shamino just 60k cpu test on air by disabling HT, really bad threading with HT, so will be 70k+ cpu test on ln2 For flere teaser's se her http://kingpincooling.com/forum/showthread.php?t=529 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis man holder på å rendre ting, så er det tydeligvis like greitt å overklokke en gulftown i stedet for å kjøre 2 socketsystem som ikkje kan overklokke ("velåmerke") Cinebench 11 Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Er det noe rart jeg har lyst på ny PC? (og for å holde litt on-topic nivå: Tenk hvor bedre ytelse jeg hadde fått med en Gulftown, selv på stock hastighet Men penger setter vel en fin begrensing på et slikt innkjøp i nærmeste fremtid. Eneste trøsten er at jeg vil få penger til noe villt, når Gulftown blir å finne i hverdagsmann PCer!) Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Må bare være med på denne Cinebench rekka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå