jennnereer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er det beste racingspillet der du kan modifisere og trimme biler? Gjerne spill som er noe mer avansert, har NFS underground som jeg syns er møkk. Midnight Club 3 var hakket bedre men fortsatt litt for simpelt. Noen som vet om noe bedre? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Street legal 2. Ikke akkurat grafikk. Men der kan du bygge om alt på bilen omtrent:p Gammelt men artig. Endret 16. september 2009 av Ziuuung Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Need For Speed : Most Wanted Det eneste NFS-spillet som faktisk er bra! Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Need For Speed : Most Wanted Det eneste NFS-spillet som faktisk er bra! Anbefales på det sterkeste. Anbefaler det spillet også, veldig mye og velge fra. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Midnight club LA, finnes til xbox360 og PS3. Der er det haugevis av tuning/styling Her kan du se bilder av ferdig tuna biler som jeg har selv gjort, trykk her. Endret 17. september 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Midnight club LA, finnes til xbox360 og PS3. Der er det haugevis av tuning/styling Her kan du se bilder av ferdig tuna biler som jeg har selv gjort, trykk her. Har test det spille. du kan style og tune veldig mye på det spille. eks: lys du skal ha inne i bilen, av neo lys, osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå