Touchdown Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tenkte på: Vær så snill ikke gjør det (NO GO) VS det er verdt et forsøk (GO) Men men Lenke til kommentar
Right Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tenkte på: Vær så snill ikke gjør det (NO GO) VS det er verdt et forsøk (GO) Men men Jeg mente at "Vær så snill og ikke skjær alle jenter over en kam". Så da var det bare en misforståelse, da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fortsett å kom med flere forslag a! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke start med puppene. Ikke start med rumpa. Ikke start med musa. En dag dere ligger og koser så kan du begynne med å stryke i nakken, på armene og bena. Ryggen etc. Ta det rolig. Ta gjerne styrkingen litt hardere så det minner mer om massasje. Det tenner ihvertfall meg. Fortsett sånn noen ganger, før du tenker på å gå lenger. Da kan du stryke over armene så du tilfeldigvis kommer borti puppene, stryke så lang opp på baksiden av lårene at du kommer til rumpa, eller nedover ryggen for å komme til rumpa. La henne kjenne på følelsen av å ønske at du hadde gått mer mot mål, istedet for å la henne føle det går for fort. Jenta skal ønske mer hele tiden, ikke vurdere å stoppe eller si nei. Du vil nok høre på pusten hennes om hun faktisk blir opphisset. Det er null poeng i å fingre for å få ei jente opphisset, hun må være det først, ellers blir det stort sett bare vondt. Du kan be henne ta av genseren under dyna for å stryke mer på armene, da blir det mer intenst. Ikke gi inntrykk av at du ønsker mer. Du kan også være så sleip at du sier unnskyld om du kommer borti en pupp eller noe. Siste cluet er å tilfeldigvis komme borti musa. Stryk på lårene eller magen, og "glem" å løfte hendene når du forflytter de. Sier du unnskyld da, og hun svarer at det ikke gjør noe, vet du at du kan gå lenger. Evt kan også det at hun blir helt stille og ikke svarer OGSÅ bety at hun vil du skal gå lenger. Etter en slik oppvarming kan du be henne stryke deg, og dere kan kline litt. Og så starter samme greia igjen, bare mer intenst og med mer fokus på "mål-områdene". HUSK, hun skal ønske mer! Hun skal ønske at du fortsetter. Så få henne kåt ved å bare gi litt! Eller ett hint av hva som kan komme... Hilsen ei jente. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gjør det som føles naturlig, men tenk på hva som ikke ville føltes godt på deg Noen liker at man er veldig direkte og ikke går rundt grøten, men eg ville ikke anbefalt at det første du gjør er å stikke hånda neddi trusa og spør hvorfor hun ikke er våt. Personlig mener eg mer direkte tips er bedre til å få deg til å tenke, men ikke skriv det ned som om du øver til en prøve. Du gjør det som føles rett for deg. (Gjentakelse her, men jaja) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vi minner igjen om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Ett innlegg har fått stå på grunn av dets informative art, men det minnes om at for gjentatt misbruk av gjestepostfunksjonen kan medføre IP-utestengelse. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 du kan også prøve kose litt med magen, og ta litt borti trusekanten.. Se hvordan hun reagerer. Funket for meg på mine to siste kvinnfolk Så kan absolutt anbefales! Samme her Men förste gangen så fikk jeg litt sjokk En STOR fucking Gressball hadde hun mellom beina Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hej hej.. gi oss litt cred da.. når vi var jomfru så sto d ikke på timeplanen at barbering skulle skje.. =P nå vet jeg ikke om hun var d da.. men sånn var d vertfall for meg =P *mimre* =P jeg ville gått for å høre på jenta på denne.. å jeg tror om du følger den opskriften så vil du komme "hjem" vi er alt for kåte å hormonelle på den tiden.. jeg kunne bli våt bare av at eg gutt SÅ på meg =P Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 som sagt, eskaler deg fram til målet ditt kosing rundt området (magen, lårene) er en bra ting å gjøre du kan også prøve kose litt med magen, og ta litt borti trusekanten.. Se hvordan hun reagerer. Funket for meg på mine to siste kvinnfolk Så kan absolutt anbefales! Samme her Men förste gangen så fikk jeg litt sjokk En STOR fucking Gressball hadde hun mellom beina HAHA x) den er litt sur, du hadde sikkert forestilt deg glattbarbert og fin du? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 som sagt, eskaler deg fram til målet ditt kosing rundt området (magen, lårene) er en bra ting å gjøre du kan også prøve kose litt med magen, og ta litt borti trusekanten.. Se hvordan hun reagerer. Funket for meg på mine to siste kvinnfolk Så kan absolutt anbefales! Samme her Men förste gangen så fikk jeg litt sjokk En STOR fucking Gressball hadde hun mellom beina HAHA x) den er litt sur, du hadde sikkert forestilt deg glattbarbert og fin du? Ja men förste gangen jeg gikk ner mellom benen på hun (Litt ca 5cm over musa) Men hun hadde mens så hun tok opp armen min og jeg tenkte (Wow Endelig fikk jeg BARBERT >.<) Ca en uke etterpå så tok jeg ner hånda. Da skjedde det .. STOR GRESSBALL Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skulle bare dratt opp høvelen og begynt å barbere og si "Du vil takke meg senere" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skulle bare dratt opp høvelen og begynt å barbere og si "Du vil takke meg senere" Og du har hatt mange damer tenker jeg ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skulle bare dratt opp høvelen og begynt å barbere og si "Du vil takke meg senere" Og du har hatt mange damer tenker jeg ? Aldri gjort det selv da Og ingen jeg har vært sammen med har hatt en svær dott nedentil heller Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skulle bare dratt opp høvelen og begynt å barbere og si "Du vil takke meg senere" Og du har hatt mange damer tenker jeg ? Aldri gjort det selv da Og ingen jeg har vært sammen med har hatt en svær dott nedentil heller Haha, KongKake sa det samme med "Hövelen" Men det som er bra med Dama mi er att hun blir våt, og da mener jeg VÅT Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvor gamle er dere? Og hvor lenge har dere hvert sammen? Jeg 15, hun 16. Har vært sammen litt over 5 måneder nå. Holy shit! Hun burde være klar Lenke til kommentar
Right Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Holy shit! Hun burde være klar Og det skal du bestemme, fordi de har vært sammen i 5 måneder, og hun er 16 år gammel? Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Holy shit! Hun burde være klar Og det skal du bestemme, fordi de har vært sammen i 5 måneder, og hun er 16 år gammel? Klovnen har et poeng. Jeg er femten, og var sammen med eksen min laaangt under fem måneder første gang. Nå var han ganske pågående og da, så jeg fikk ikke tenkt over det så lenge Men jeg angrer ikke på noe. og til TS, gå fram sakte, men bestemt. Sier hun nei, kan du prøve igjen litt senere. Men det kommer ann på hvordan hun sier nei.. Det er ikke det samme å se det skriftlig som å være der. Prøv deg litt fram Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ja, jenter er forskjellige. Noen har sikkert en sperre mot det (Slik som Søtabror nevner), i likhet som andre jenter kan ha sperre mot øyekontakt. Men generelt sett vil jeg tro at det er en fin måte å komme seg fremmover på. Når man stikker hånda ned forfra får jenta en slags "alarm" som gjerne kan gi hun en automatisk reaksjon på å stoppe deg, selv om hun egentlig vil. Ved å gå inn fra andre kanter slipper man unna denne "alarmen". Det høres ut som om man må bryte seg inn... Endret 1. november 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 var det jeg og tenkte.. altså.. for å si det slik.. hadde en begynt å rote rundt baki der.. da hadde vertfall mine alarmer tatt av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg