Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram ved fingring?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Thefingerman

Begynner å bli litt rastløs nå. Har en kjæreste. Vi kliner mye, men ikke noe mere. Jeg er utrolig keen på å prøve og fingre hun, men er livredd for hvordan hun skal reagere. Hun er litt forsiktig og ikke noe dirty. Hvordan skal jeg gå fram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Thefingerman

Jeg bare prøver å gå forsiktig oppover låret til jeg kommer dit og stryker litt utenpå. Får starte med det i første omgang, så får jeg om hun syntest det er greit. Hun sier vell bare ifra vist hun ikke liker det :). Høres greit ut?

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Eskalering.

Mann deg opp før du gjør det. Hvis du får en naturlig flow så vil det minske sjansene for at hun stopper deg. Du vil ikke få en naturlig flow ved å være nærvøs og shaky.

Selv ville jeg startet bakfra. Stryke hun på rumpa før jeg berører underlivet hennes bakfra. Når hun så godtar berøringen derifra så kan du stikke håndra forfra og øke tempoet.

(Jenter har ikke den samme sperren når du sniker hånda inn bakfra)

Lenke til kommentar

vet at eksen min flippa når jeg tok henne på musa bakfra... å jeg tok henne i analen og alt... men det å ta hånda mi bakfra for å fingre henna ville hun aldri :S så alle jenter er forskjellige.

vist du har vært sammen med henne så lenge skal det ikke være noe problem å spørre henne eller ivertfall prøve ut litt og kose litt mer enn bare kyssing.

kan være at hun er skikkelig dirty. jeg var også 15 og hadde en kjæreste på 16. Når jeg endelig manna meg opp til å stikke hånda i buksa hennes kom jeg ikke lengre enn at jeg var innefor buksa før hun spurte om jeg ville pule, så det er helt klart at de tenker like mye på det å er like kåte som oss gutta :w00t:

Endret av SøtaBror
Lenke til kommentar

1. Klin med henne

2. Ta på puppene utenfor klærne

3. Gå inn under genseren og inn i BHen

4. Ta på henne på magen og ryggen (under klærne), hint litt frem på at nå går hånda snart ned.

5. Forsiktig beveg hånden nedover til målet ditt.

Dette er ganske klassisk fremgangsmåte. Bare vær forsiktig siden hun er så ung. Et nei kan bety nei, men også vent litt. Siden hun er såpass ung bare gå frem forsiktig, og et nei betyr oftere nei også enn om 1-3år. Du må kjenne på følelsen når det er på tide å hoppe i stegene, målet ditt er å pushe grensen hennes, ikke tråkke over den. Tråkker du over sier hun nei, og kan bli sur ved gjentatte ganger. Det er ikke dermed sagt at hun ikke kan si nei som i vent litt flere ganger. Det er også viktig å huske resten av kroppen hennes. Når du går mot målene dine, så gå frem såpass forsiktig at hun stopper deg før du direkte tråkker over.

Lenke til kommentar
(Jenter har ikke den samme sperren når du sniker hånda inn bakfra)

Vær så snill. Ikke gjør det der. Alle jenter er ikke like, tro det eller ei. Men det er jo selvsagt verdt et forsøk, da. :)

Selvmotsigende? :)

Ja, jenter er forskjellige. Noen har sikkert en sperre mot det (Slik som Søtabror nevner), i likhet som andre jenter kan ha sperre mot øyekontakt. Men generelt sett vil jeg tro at det er en fin måte å komme seg fremmover på. Når man stikker hånda ned forfra får jenta en slags "alarm" som gjerne kan gi hun en automatisk reaksjon på å stoppe deg, selv om hun egentlig vil. Ved å gå inn fra andre kanter slipper man unna denne "alarmen".

Dette er noe jeg gjør i praksis på en jente ganske ofte når jeg møter hu. Hun fjerner hånden min minst 50% av gangene jeg tar den forran som en automatisk respons. Hun liker ikke tanken på å bli fingret hvis hun ikke allerede er ganske opphisset, da settes den alarmen i gang. Men hvis jeg sniker hånda frem bakfra eller fra siden så lar hun det passere, og blir opphisset av selve berøringen der. Noe som gir meg adgang forfra, alarmen er slått av.

Har ikke hatt noen som har avskydd denne metoden slik som Søtabror sin dame. Selvfølgelig har jenter dratt seg litt vekk o.l. hvis dem ikke har vært klare, men da hadde det vært enda værre hvis jeg hadde prøvd meg forfra.

Lenke til kommentar
Selvmotsigende? :)

Nei? Selv om ikke alle liker det betyr det ikke at man skal la være å prøve. Om man skal ha den innstillingen kan man jo bare droppe å prøve å kose med puppene, bite i øret, snakke sexy, osv., osv.. Det var bare generaliseringen jeg ikke likte, ikke det å prøve. :)

Endret av Right
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...