faaeri Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Pinnacle forbedrer brukervennligheten i videoredigeringsprogrammet sitt. Les mer Lenke til kommentar
LarsXpert Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Pinnacle reklamerer nå for sin 14. versjon av Studio:yes: . Går kanskje bare litt fort i svingene for meg glemte linken : http://ase.emv3.com/HM?a=A9X7CkHWvYWSsOS5ouREx_TiyA Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ultimate Collection gir deg i tillegg en del plug-ins for spesialeffekter, og et green screen- lerret. Uti fra det jeg klarer å tyde her, så følger det med et green screen-lerret... Stemmer det? Lenke til kommentar
Dorg76 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ja det følger med et teppe i en mindre delikat grønnfarge. Har faktisk brukt det noen ganger, men til stillbilde ikke video. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så vidt jeg finner ut er det flere alvorlige begrensninger: - Windows only - 32 bit only Pinnacle lærte meg å mislike dem for mange år siden, da de unnlot å oppdatere driveren til et relativt nytt TV-kort, slik at jeg brant inne med et kort som ikke ville fungere under Windows XP. Det eksisterte kun driver til Windows 2000 for det kortet og den var full av bugs, (kræsj, avbrudd i opptak og avspilling osv). Hvis de ikke har endret filosofi om service etter salg ennå så holder jeg meg fortsatt unna. Antagelig er det den samme ledelsen med de samme holdningene som jobber der. Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, Pinnacle Studio er og har alltid vært for Windows. Nye versjonen støtter følgende OS : Windows XP Windows Vista SP2 32/64bit Windows 7 32/64 bit Men i 64bit kjører den i 32bit modus. Lenke til kommentar
branick Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Så det vil si at de som har en god del ram ikke får utnyttet dette til redigeringen sin da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det stemmer. Kjøper du Pinnacle Studio så bør du ikke regne med å få gratis oppdateringer til 64bit versjon i framtida. 32bit versjonen er begrenset til 4 GiB til programmet. Lenke til kommentar
Notos Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 hei. jeg har vurdert og kjøpe Pinnacle. men det er pga at det kan redigere med green screen,legge på 2 lyder i tilegg til den lyden som er på filmen fra før. hvilket Pinnacle program og versjon bør jeg kjøpe for og få det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg