Gjest medlem-180315 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei, Jeg får stadig opp en liten boks når jeg kobler til min eksterne harddisk. Der får jeg spørsmål om jeg vil skanne og reparere harddisken for å forhindre fremtidige problemer ved kopiering av filer til den enheten eller disken. Jeg har valgt å skanne og reparere, som er anbefalt. Har gjort det ca 100 ganger til nå. Men uansett så får jeg opp samme boks hver gang jeg kobler til harddisken. Hvordan kan jeg bli kvitt denne feilmeldingen? Er absolutt ingenting som er galt med hdden. Vanligvis pleier jeg å bare lukke denne boksen, og da kan jeg bruke hdden helt vanlig. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvilket OS bruker du og hva mener du med "å lukke denne boksen"? Lenke til kommentar
Gjest medlem-180315 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Bruker Vista, og når jeg sier "lukke denne boksen" da trykker jeg rett og slett på X i høyre hjørne. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den kommer opp med dette fordi du antagelig har trekt den ut før du har valgt sikker fjerning og forsinket skrivning misslyktes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå