Bymann Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hallo! Starta akkurat på Vgs. Så får vi jo kjøpt dataer til billig pris. men på denne dataen er det en sperre på å se filmer trur jeg! får vertfall ikke opp noe bilde når jeg skal se filmen. får bare lyden. Noen som vet hva problemet kan være ? Takk for svar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja hva er problemet? Teknisk altså - hvilke feilmeldinger etc? Er det installeringa? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Høres nå mest ut som om maskinen mangler de riktige codec'ene. Lenke til kommentar
Bymann Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Får ikke noe som helst feilmelding. får åpna videoen i Vlc. men får ikke noe bilde, bare lyd! Lenke til kommentar
Psychomantium Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Høres nå mest ut som om maskinen mangler de riktige codec'ene. Enig her. Får du spilt av andre videoformater? Lenke til kommentar
Bymann Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Høres nå mest ut som om maskinen mangler de riktige codec'ene. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har de riktige codec'ene på maskinen min da ? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 www.divx.com Last ned, installer. Lenke til kommentar
Bymann Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Har også prøvs med flere Videoer som jeg har lasta ned. Jeg får spilt av Dvd plater på dataen. Når jeg spiller av Dvd platene er det ikke noe feil som skjer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei! http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm Last ned og installere,se hva som skjer? Lenke til kommentar
Bymann Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Tusen takk alle sammen Det ser ut som det er fikset nå Takk for all hjelp Lenke til kommentar
atlef Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) VLC har da vitterlig disse innebygget i programvaren. Les litt mer her. Sorry, men vet ikke hva som kan være galt. atlef. Endret 16. september 2009 av atlef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå