Shotherra Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har endelig bestemt meg for at jeg skal ha et tv kort. Har sett rundt på internett sidene og finner mange+++ Problemet er at jeg vil ha et kort som det er god kvalitet og evt. fjernkontroll. skal se tv på pc og ta opp på pc-en. hva anbefaler dere. må ikke være for dyrt heller Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ville satse på tv kortet fra hauppauge.. er av kvalitet. Koster 995.- Les test Her http://www.dinside.no/php/art.php?id=88616&=katnav Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 joda, kortet er bra men det er litt i dyreste laget. Noe i 600-800 kroner klassen? Trenger ikke alle funksjoner men de fleste er greit å ha. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har kun en anbefaling: ikke kjøp TerraTec! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 HMMM. jeg har enda ikke fått et helt kronkret svar! Vil gjerne vite det. på komplett.no er det mange kort der og aner ikke hvilket jeg skal ha! Hjelp! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=6&s=pl er å anbefale... kongekort til den prisen Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Så ikke så verst ut det, nei. hvis det ikke er noen andre som anbefaler andre kort til en 50 lapp over og som er bedre så kjøper jeg muligens det eller det andre Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 hallo! er det ikke flre som har noen anbefalinger, vil gjerne høre! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 er det noen som vet om kortet er på 50 eller 100Hz???? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har et Hercules SmartTV Stereo som jeg synes er veldig greit. Bra kvalitet. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Vil gjerne ha flere anbefalinger, ... har ikke hørt no på lenge... vert ikke om det har 50 eller 100 men regner det har et ganske bra ja Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 er det noen som vet om hvor man kan finne det ut??? eventuellt om man kan velge å justere Hz på noen modeller... Lenke til kommentar
jostor Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har kun en anbefaling: ikke kjøp TerraTec! Hva er galt med TerraTec Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Vet ikke jeg, men er på utkikk etter et kort som har gode muligheter og at prisen heller ikkke er så stiv.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Vet ikke jeg, men er på utkikk etter et kort som har gode muligheter og at prisen heller ikkke er så stiv.. De har et tv-kort på clas olson.... er det no bra? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg kan anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=24062&t=1947&l=2&AvdID=1&CatID=24&GrpID=6&s=pl Koster 900 spenn, men man får hva man betaler for med dette kortet. Lenke til kommentar
arciryon Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har kun en anbefaling: ikke kjøp TerraTec! Hva er galt med TerraTec Ja det lurer jeg også på. Det er en fordel at de som skal si noe negativt om et produkt tar seg tid til å begrunne påstanden. Det er jo på samme måte når man skal si noe positivt. Ubegrunnet negativ/positiv omtale er å gjøre seg selv en bjørnetjeneste som forbruker. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har kun en anbefaling: ikke kjøp TerraTec! Hva er galt med TerraTec Ja det lurer jeg også på. Det er en fordel at de som skal si noe negativt om et produkt tar seg tid til å begrunne påstanden. Det er jo på samme måte når man skal si noe positivt. Ubegrunnet negativ/positiv omtale er å gjøre seg selv en bjørnetjeneste som forbruker. nettopp... ta en titt her på en test av kortet av hw.no... det kom godt ut også... snakk om å bæsje på lokket... skal garantert kjøpe dette kortet når lønna kommer... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har 2 kamerater som har det cinergy kortet, begge har problemer med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå