Gjest hHheuued Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei. Jeg tisser hele tiden, eller mye mer enn før ihvertfall.... noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Du drikker sikkert mer. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Prostata problemer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det kan være flere årsaker. Kanskje den mest vanlige er en eller annen form for urinveisinfeksjon. Som oftest vil det ved urinveisinfeksjon svi når man urinerer. Om du føler det svir når du skal urinere og er tissetrengt hele tiden er det godt mulig det er urinveisinfeksjon. Da bør du komme deg til fastlegen, få gjennomført urinprøve og konfirmert om det er dette eller ikke. Urinveisinfeksjon behandles enkelt med antibiotika. Det kan også være at du har fått diabetes og dermed må urinere mye. Nå er jeg ikke utdannet lege og snakekr her abre basert på hva jeg har lest på internett. Men kom deg til fastlege eller legevakt så fort som mulig. Bedre å få det sjekket tidlig enn senere. Endret 18. september 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er du tørst ofte også? Det kan hende du har fått diabetes. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei. Jeg tisser hele tiden, eller mye mer enn før ihvertfall.... noen som vet hva det kan være? Bruker du noe vanndrivende som slankemidler, koffein eller alkohol når eller kort tid før du må mye på do da? Og er du sikker på at det ikke bare er endret tidsoppfattning så det føles som om det er ofte? Kan også være at du svetter mindre enn vanlig pga kaldere vær f eks. Kan vel være nyreproblemer (f eks protein i urinen hvis det skummer mye) eller urinveisinfeksjon/kjønnssykdom hvis det svir f eks. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det kan no vere du har overaktiv blære. Men det kan óg vere noko så enkelt som at du drikker mykje vanndrivende som nemnt. Eg óg må på dass til stadigheit for tia, men trur det har mykje med mitt høge koffeininntak. Og stressnivå. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det kan òg være klamydia. Lenke til kommentar
PiratRaff Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det kan jo være hva som helst dette her. Det kan være alt fra overdrikking, veldig høyt blodsukker (kroppen prøver å kvitte seg med sukkeret gjennom urinering), klamydia som ble nevnt, graviditet, du må bare spørre en lege. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå