Gå til innhold

Tyrkia sluttet å publisere arbeidsledighetstall i mars.

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke bare Tyrkia som ikke har gitt ut tall, som du nevner har heller ikke Hellas, Italia, og Romania gjort det. Og enda flere for 2009m07.

Skjønner ikke hvorfor du nevner Tyrkia spesifikt i tittelen. Kunne ha gjort det generelt.

Jeg liker vel ikke Tyrkia. Så enkelt.

Hellas og Italia har jo også sine styringsproblemer. Henholdsvis tidligere militærdiktatur og Berlusconi.

Lenke til kommentar
Er ikke bare Tyrkia som ikke har gitt ut tall, som du nevner har heller ikke Hellas, Italia, og Romania gjort det. Og enda flere for 2009m07.

Skjønner ikke hvorfor du nevner Tyrkia spesifikt i tittelen. Kunne ha gjort det generelt.

At trådstarteren ikke liker Tyrkia har vel ingenting med Tyrkias styresett å gjøre, eller noe som helst i forbindelse med denne artikkelen presentert i åpningsposten. Han liker ikke Tyrkia fordi landets religiøse sammensetning består i majoriteten av muslimer. Dette er hans fremste preferanse, desverre. Man trenger ikke å ha doktor grad i psykologi for å komme frem til denne konklusjonen. Dette er beklagelig, men enkelte mennesker er bare sånn.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar

Undertegnede ser ikke poenget med denne tråden. Men det er det vi har Oppslagstavlen til, et "lavterskeltilbud" når det gjelder poeng og innhold. Derfor ser jeg ingen grunn til å reagere mot tråden (den er blitt rapportert.) Men trådstarter må da også forvente seg at folk diskuterer trådens formål istedet for dens budskap...

Reaksjoner tas som alltid på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Etter å ha sett "Midnight Express" har jeg alltid mislikt Tyrkia............. :glare:

Skjønner ikke hvem som rapporterer denne tråden. Tyrkere og SVere?

Tyrkia og noen nesten tilsvarende "regimer" innen EU-området virker veldig motvillige til å oppgi statistikken sin til EUROSTAT. Det er hele poenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...