Jakoozie Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dexter: The Game slippes til Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (...) The Game (...) Jeg bare måtte legge merke til det der... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dette kjøpte jeg for to dager siden, og har kun spilt i en halvtime, men dette ser unektelig bra ut! Kontrollene fungerer veldig bra, og lyden og grafikken er helt nydelig. Noe man forventer etter ett års utviklingstid. Anbefales for Dexter-fans! Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Dette var ganske bra! Men det hakker en del på min 3G, noe som gjør at kontrollene virker mindre bra. Mye lasting, også. Får 3GS snart, så jeg venter til den tid. Historien virker skikkelig i tråd med serien. Fikk ikke følelsen av at dette bare var en gimmick for å lage blest om serien. Endret 16. september 2009 av Sitronkake Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg kan bekrefte at den fungerer (som forventet) veldig bra på 3GS, så spilling blir det nok på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg