The StigMeister Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har en gammel premium med 1.4 , og en ny elite med 1.6 Men den nye xboxen tar ikke de nye backupsene, noe den gamle xboxen gjør! Hva er det som er problemet? Det står bare "play dvd" når jeg setter inn spillene i den nye boxen, men de funker fint på den gamle! Har det noe med selve brenningen/patchingen å gjøre? hm Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det har nok å gjøre med at backupsene ikke er stealth-patchede. Greia med 1.6 er at den krever stealth-patch for i det hele tatt å starte spillene. Det finnes en unntaks-plate du kan laste ned og brenne, som gjør at den "låser opp" spilleren for ett spill, så den må brukes hver gang du vil starte et spill som ikke er stealthed. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Spillene er stealth-patchet, ifølge kompisen min.. kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 kanskje hvis du begynte å kjøpe spill så vil det fungere. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Spillene er stealth-patchet, ifølge kompisen min..kan det være noe annet? Hvordan lager du backupene fra originalene da? Kan jo være der problemet ligger. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Vet ikke hvordan han gjør det... jeg har ikke peiling på slikt Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vet ikke hvordan han gjør det... jeg har ikke peiling på slikt Da foreslår jeg, som Laskelurs, at du kjøper spillene og lærer deg å lage backup av dem selv. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå