Gjest medlem-98070 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skal trekke kabler fra baksiden av spilleren og til bagasjerommet. Noen som kan gi tips til hvordna jeg bør gjøre dette? Finner ikke noe hull på baksiden av spilleren som kommer ut noe synlig sted. Må være stort nok til 2 phono kabler + styrestrøm + en usb ledning som skal komme ut i hanskerommet. Evig takknemlig om noen kan gi litt tips, fordi det ser ikke ut nå med alt kabelrotet gjennom bilen Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Skal trekke kabler fra baksiden av spilleren og til bagasjerommet. Noen som kan gi tips til hvordna jeg bør gjøre dette? Finner ikke noe hull på baksiden av spilleren som kommer ut noe synlig sted. Må være stort nok til 2 phono kabler + styrestrøm + en usb ledning som skal komme ut i hanskerommet. Evig takknemlig om noen kan gi litt tips, fordi det ser ikke ut nå med alt kabelrotet gjennom bilen hva mener du? hull bak spilleren? mener du tilkoblinger til ledningene du snakker om å koble til? hvordan man legger skjult kabel i bil? man løsner plater og tepper og trekker kablene der det virker logisk at man ikke kan se spor etter dem (som f.eks en bul under teppet) personlig så har jeg alttid lagt strøm og signa kabler på vær side av bilen. da demontert festene til teppet som ligger i bilen langs kanten mot dørene og lagt de i bøyen som er der så det er tilnærmet usynlige. er stort sett det å få kabelene fra spilleren og hen til kanten som er knot med demonering av panelerog sørge for at kabler ikke ligger i klem osv. det kan også være greit å gøre klart for kabltrekk hele veien før du begynner, vis mulig finne noe du kan bruke som trekkesnor, f.eks ståltråd. noen biler har jo også da kabelrenner som går under teppene vis det er plass så lkan kablene selvfølgelig trekkes der. vis du er usikker på demontering vil jeg anbefale å kjøpe haynes manualen til din bil, fåes på f.eks biltema. Endret 16. september 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Med "hull bak spillern" mener jeg dashboardet når du har tatt ut spillern... hadde håpet å se noe sted å stikke kabler der Skjønner jeg må demonetere ting, men hadde håpet noen med kjennskap til denne bilen kunne påpeke litt mer spesifikt :/ å få kablene gjennom bilen tror jeg skal gå greit, det største problemet er egentlig å få kablene fra dashboardet bak spillern og ned til gulvet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå