Flygutt Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 WinXP har hos meg oppført seg litt merkelig i det siste, har sjekka maskinen for virus uten å finne noe. Dersom noen har svar på noen av spørsmålene, tar jeg imot de med stor takk! 1. NEDLASTING FRA INTERNETT: Det går ikke an å laste ned filer på vanlig måte (finner ikke filen som jeg skal laste ned, sier den), jeg må ty til egne nedlastningsprogrammer for at det skal gå, men det er ikke alltid det funker heller og jeg må gå inn i Win98 (som også ligger på maskinen, på en annen partisjon) for å få fatt i det jeg skal ha. 2. WINDOWSUPDATE SLIPPER MEG IKKE INN: En ny versjon av programvaren har kommet og må installeres før jeg får komme inn. Jeg klikker oppdater programvare, så laster det en stund før det går tilbake til der hvor det står at jeg må oppdatere programvare, og lengre kommer jeg ikke. 3. NORTON ANTIVIRUS 2003: Det går ikke an å aktivere autoprotect eller emailscanning. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Høres ut som om det er mye galt. Hvis du gidder vil jeg anbefale en formatering. Hvis du ikke gidder det kan du prøve å få tak i Norton Utilities eller Systemworks å prøve å finne feilen(e) med. finnes muligens en 30-dagers test av de. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 3. NORTON ANTIVIRUS 2003: Det går ikke an å aktivere autoprotect eller emailscanning. Du svarer kansje på ditt eget spørsmål, mulig at maskinen din er infisert av virii/troya el. lignende (men det behøver ikke å være tilfellet). Kjør en onlinescan så kan du kansje finne feilen. Alt i alt så vil jeg alikevel tatt en full format av hele disken siden det er så mye problemer og er du infisert så er det alikevel ikke sikkert at du får rettet alle feilene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Firewaller eller noe slikt som kansje stopper data tilgangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå