Gå til innhold

Mangler alternaltiver i Adobe Camera Raw? (photoshop elements 7)

Anbefalte innlegg

Når jeg åpner et bilde i Adobe CR (fra pse 7), får jeg opp dette vinduet:

post-145092-1253104202_thumb.jpg

Men når jeg leser guider osv for ACR, ser jeg skjermbilder som dette:

adobe_camera_raw_and_dng_converter-243819-1244000071.jpeg

Som dere ser har jeg i men ACR ferre faner for raw-behandlingen en det jeg finner de andre steder. Noen som vet grunnen til dette? Hvordan jeg kan få den mer avanserte versjonen?

Takk!

Endret av kau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg åpner et bilde i Adobe CR (fra pse 7), får jeg opp dette vinduet:

post-145092-1253041030_thumb.jpg

Men når jeg leser guider osv for ACR, ser jeg skjermbilder som dette:

adobe_camera_raw_and_dng_converter-243819-1244000071.jpeg

Som dere ser har jeg i men ACR færre faner for raw-behandlingen en det jeg finner de andre steder. Noen som vet grunnen til dette? Hvordan jeg kan få den mer avanserte versjonen?

Takk!

Det første bilde ditt fikk jeg ikke opp, men jeg tror jeg kan svare allikevel. Endel valg i ACR blir deaktivert når en bruker Photoshop Elements. For å få alle valgene må du ha Photoshop CS eller Lightroom. Et annet spørsmål er om du trenger det. Jeg har ikke savnet noen av disse fanene.

Lenke til kommentar

Har fikset bildet nå;)

Men: om det er photoshop elements som setter begrensingen: vil det funke i bridge? Eller vil de samme begrensingene finnes der også?

Om jeg egentlig trenger det: Nja, kjekt å ha :p Neida, men jeg ønsker å ha muligheten til å gjøre ting på samme måten som det gjøres i tutorials osv;)

Lenke til kommentar
Har fikset bildet nå;)

Men: om det er photoshop elements som setter begrensingen: vil det funke i bridge? Eller vil de samme begrensingene finnes der også?

Om jeg egentlig trenger det: Nja, kjekt å ha :p Neida, men jeg ønsker å ha muligheten til å gjøre ting på samme måten som det gjøres i tutorials osv;)

Er ganske sikker på at det skal fungere i Bridge. Uten at jeg har noen som helst kjennskap til det programmet... Bridge følger vel med alle de dyrere programmene til Adobe, så der tror jeg ikke det er noen begrensninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...