EinarEriksen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 En håndfull med ledige frekvenser skal brukes til mobilt bredbånd, og kan gi bedre hastighet for de som i dag har Edge eller ingenting. Les mer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Men dette vil vel ikke gjøre det billigere, eller mer GB per mnd? Bare mer utstrekt? Uansett så skal jo alle få fiber snart, så det er vel ikke så mye vits i dårlig mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Men dette vil vel ikke gjøre det billigere, eller mer GB per mnd? Bare mer utstrekt? Uansett så skal jo alle få fiber snart, så det er vel ikke så mye vits i dårlig mobilt bredbånd? Skal alle få fiber snart? Total utbygging "snart" finner ejg lite snanysnlig, og det er svært lite økonomisk i de mindre bebygde delene av landet. Ellers er det jo fint at de ikke skuslet bort disse frekvensene på TV, og heller brukte de til mobilt bredbånd. AtW Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 http://www.digi.no/823159/realistisk-med-5...it%2Fs-til-alle Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 http://www.digi.no/823159/realistisk-med-5...it%2Fs-til-alle Den slags ser jeg på som tomt snakk inntil det faktisk er bevilget noe, jeg har hørt liknende før uten at det har skjedd så mye. AtW Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Stoltenberg regjeringene har alerede brukt mye på bredbånds utbyggning, så er nok mer en bare tomprat Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) å få fiber i jorda er nyttig uansett, siden på ett eller annet punkt så må all radiodata over i kabel... og mobile datanett kan brukes til så mangt, spørsmålet er rett og slett pris pr mengde data vs nytteverdi av det en ønsker å gjøre... Endret 16. september 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Stoltenberg regjeringene har alerede brukt mye på bredbånds utbyggning, så er nok mer en bare tomprat Men 50 mbit til det meste av befolkningen innen 4 år? Jeg tror det ikke før jeg får se det (dog håper jeg at jeg tar feil) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg