Gå til innhold

Nytt underforum for resurser (bøker, videoer, kurs, nettsider osv) her på akam?

Anbefalte innlegg

Opp gjennom årene jeg har vært aktiv her på forum har det nå og da vært etterlyst et underforum for å samle tråder angående bøker, videoer, kurs, nettsider, guider osv. Som det er nå blir de postet i diverse forum, og blir dermed spredd for alle vinder uten noen enkel måte å finne tilbake til.

Er det noe respons for dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Opp gjennom årene jeg har vært aktiv her på forum har det nå og da vært etterlyst et underforum for å samle tråder angående bøker, videoer, kurs, nettsider, guider osv. Som det er nå blir de postet i diverse forum, og blir dermed spredd for alle vinder uten noen enkel måte å finne tilbake til.

Er det noe respons for dette?

Veldig god idé! Vi har jo en slik for bilderedigering og programvare, men jeg skal se på muligheten for å gjøre den underkategorien til en mer generell kategori som også kan inneholde andre områder. Jeg ser i så fall for meg at det blir som nå - en kategori der eksisterende guider og tips kan opprettes, ikke en kategori der man spør etter sådanne. Vi kan også vurdere å lage samletråder for mer dynamiske temaer som fotobøker og linker. Særlig kan det bli aktuelt om noen tar på seg ansvaret med å oppdatere en førstepost jevnlig.
Lenke til kommentar
Særlig kan det bli aktuelt om noen tar på seg ansvaret med å oppdatere en førstepost jevnlig.

Tror dette er ganske nødvendig for samletråder ja. Når trådene når en viss lengde blir det nesten umulig å finne frem til informasjonen igjen. Jeg har prøvd å finne tilbake til en del nyttig informasjon i chattetråden, men det er så godt som umulig med mindre jeg husker fire-fem nøkkelord og google tilfeldigvis har indeksert de ordene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...