Gå til innhold

Siv Jensen på bilderberg møte

zulo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun var der sikkert fordi hun er en middels stor politiker (vel og merke største opposisjonelle politikeren) i et land som har en viss innflytelse internasjonal i forhold til økonomisk posisjon med hensyn på gass/olje og også pga. landets rolle i konfliktløsning. Og er nok helt sikkert der for å få med seg et fora for andre betydningsfulle mennesker der de kan diskutere dagsaktuelle temaer og konflikter.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Siden når ble det udemokratisk at grupperinger i samfunnet påvirker politikere? Hun er vel å regne som en riking selv, med den store variasjonen av folk som møter opp på bilderbergergrupperingene så er det tydelig at det ikke er snakk om "rikingene som styrer politikerne som blir invitert".

Har vel referert til det tidligere, hvordan situasjoner tas opp i plenum og hvordan det diskuteres og fremmes synspunkter og løsninger. Uten at det nødvendigvis medfører til en kollektiv avgjørelse.

Noe som er det mest sannsynlige, men det er jo selvfølgelig morsommere å diskutere det med utgangspunkt i at de har kollektive preferanser og prøver å styre verden fra sine møter. Litt som at G8-gjengen egentlig sitter og styrer. For alle har jo de samme preferansene og målene internasjonalt.

Lenke til kommentar

Hun ble invitert. Og at hun ble invitert er ikke nødvendigvis noen grunn til engstelse. Siden meda rakket slik ned på frp før valget, er jo et tegn på at hun ikke lot seg kjøpe. For også Norsk media kontrolleres av folkene bak bilderberger.

Det er mer alvorlig at Jens Stoltenberg var der i 2002, og at han samarbeider med Rockefeller.

Lenke til kommentar
Like alvorlig som da Kristin Clemet var involvert!

Jau, ser helst at våre politikkere frastår fra den type aktivitet som kan være tilskade for det norske folks interesser.

Steinar Bastensen tok opp bilderbergerproblemet i Trontaledebatt 2003.

På globalt plan er det mange aktører som bidrar til å styrke den internasjonale storkapitalens makt. Verdens Handelsorganisasjon er organisert på en slik måte at den fungerer som en pådriver for nedbygging av nasjonalstaten. Men i denne debatten vil jeg sette fokus på en annen global aktør som opererer mer i det stille. Jeg snakker her om de såkalte Bilderbergerne. Her møtes ledere fra mange nasjoner på lukkede møter for å diskutere den internasjonale situasjonen. Vi i Kystpartiet mener at det norske folk har krav på å få vite hva som foregår på disse møtene. Jeg vil derfor utfordre de norske politikere som har deltatt på slike møter til å opplyse om hva som er den egentlige agenda for Bilderbergerne. Er det nedbygging av nasjonalstatene?

http://kystpartiet-oslo.no/index.php/1079827

Lenke til kommentar
Hun var der sikkert fordi hun er en middels stor politiker (vel og merke største opposisjonelle politikeren) i et land som har en viss innflytelse internasjonal i forhold til økonomisk posisjon med hensyn på gass/olje og også pga. landets rolle i konfliktløsning. Og er nok helt sikkert der for å få med seg et fora for andre betydningsfulle mennesker der de kan diskutere dagsaktuelle temaer og konflikter.
i lold

joa slike ting holdes holdes selvfølgelig hemmelig

Lenke til kommentar
Siden meda rakket slik ned på frp før valget, er jo et tegn på at hun ikke lot seg kjøpe.

Tja, si det? Det er bare å ta et titt på politikken til FRP for å se at de i likhet med de andre partiene på Stortinget er lands- og folkeforrædere. De er positive til EU, vil selge unna (i likhet med alle de andre partiene) naturressursene våre til mulitnasjonale selskaper, de vil ha fortsatt innvadering etc etc

Det er mer alvorlig at Jens Stoltenberg var der i 2002, og at han samarbeider med Rockefeller.

Stoltenbergs søster sitter jo i Folkehelseinstituttet som mottar godt med penger av Rockefeller Foundation, dette instituttet har etter det jeg hører også hemmelig regnskap, tviler ikke på at Stoltenberg og hans søster får nok av "gaver" for sitt "humanistiske" engasjement for vaksinasjon.

Som sin far Thorvald er han en svoren globalist, jeg har hørt at Stoltenbergs sønn Axel Stoltenberg også skal bli politiker, da er det vel bare å "glede" seg på at vi i Norge får en globalistisk politikerfamile ala Clinton eller Bush i USA. Det er ille nok at svineriet har pågått i to generasjoner om det nå ikke skal komme enda en "kronprins" fra den familien.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Siden meda rakket slik ned på frp før valget, er jo et tegn på at hun ikke lot seg kjøpe.

Tja, si det? Det er bare å ta et titt på politikken til FRP for å se at de i likhet med de andre partiene på Stortinget er lands- og folkeforrædere. De er positive til EU, vil selge unna (i likhet med alle de andre partiene) naturressursene våre til mulitnasjonale selskaper, de vil ha fortsatt innvadering etc etc

Stoltenbergs søster sitter jo i Folkehelseinstituttet som mottar godt med penger av Rockefeller Foundation, dette instituttet har etter det jeg hører også hemmelig regnskap, tviler ikke på at Stoltenberg og hans søster for nok av "gaver" for sitt "humanistiske" engasjement for vaksinasjon.

Som sin far Thorvald er han en svoren globalist, jeg har hørt at Stoltenbergs sønn Axel Stoltenberg også skal bli politiker, da er det vel bare å "glede" seg på at vi i Norge får en globalistisk politikerfamile ala Clinton eller Bush i USA. Det er ille nok at svineriet har pågått i to generasjoner om det nå ikke skal enda en "kronprins" fra den familien.

Når det gjelder frp så er jeg villig til å la tvilen komme tiltalte tilgode, og slik jeg har forstått det, så holder de spørsmålet om eu åpent. Men de som nå sitter i regjering ser jeg på som mye farligere uansett.

For du har helt rett om stoltenbergene. Og det er også mye som tyder på at Jens Stoltenberg jobber aktivt for å ødelegge Norges økonomi og skape kaos, slik som Clinton og Bush gjorde i USA og som Obama gjør nå.

Lenke til kommentar
For du har helt rett om stoltenbergene. Og det er også mye som tyder på at Jens Stoltenberg jobber aktivt for å ødelegge Norges økonomi og skape kaos, slik som Clinton og Bush gjorde i USA og som Obama gjør nå.

Ok. Utdyp..

Jeg ser ikke noe veldig mye galt med Stoltenbergs styring av norsk økonomi... langt fra kaos og ødeleggende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...