EinarEriksen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den nye betaversjonen støtter faner, husker passordene dine og gir deg enklere tilgang til favorittnettsidene dine. Les mer Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) ikke engang en link til hvem som har laget den og hvor man kan laste den ned? http://www.opera.com http://www.opera.com/mini/next/ eventuelt m.opera.com/next med din mobil Endret 16. september 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 ser ut til at denne betaen ikke kan synkroniseres med opera link... men men, jeg kan vente, for grensesnittet er rett og slett sexy! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er ikke imponert... Etter å ha lagt den inn på min Nokia N97, viste skjermen kun en feilmelding om ingen fungerende nettverkstilkoblinger. Jeg startet så standardleseren og den fungerte helt fint. Det som virkelig ikke var imponerende, var at jeg ikke fikk avsluttet Opera. Ingen knapper å trykke på, og den lot seg heller ikke avslutte via "Åpne programmer". Etter fem minutters tid slo den seg av av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hva er forskjellen på Opera mini og Opera mobile? Endret 16. september 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 opera mini er ett j2me/java program som kobler seg til en server som igjen laster ned og forhåndsbehandler sidene slik at dem er lettere å lese på en billig telefon. opera mobile derimot gjør jobben på mobile (men jeg tror dem driver å roter rundt med å tilby tilgang til mini-serverene i både mobile og desktop utgaven av opera, se turbo-funksjonen i nyeste desktop opera). Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er ikke imponert... Etter å ha lagt den inn på min Nokia N97, viste skjermen kun en feilmelding om ingen fungerende nettverkstilkoblinger. Jeg startet så standardleseren og den fungerte helt fint. Det som virkelig ikke var imponerende, var at jeg ikke fikk avsluttet Opera. Ingen knapper å trykke på, og den lot seg heller ikke avslutte via "Åpne programmer". Etter fem minutters tid slo den seg av av seg selv. Det fungerer veldig bra her, på en standard nokia candybar. Sjumilssteg siden Mini 4 og desidert den beste mobilbrowseren jeg har prøvd. Lenke til kommentar
superman Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mye bedre scrolling samt mer fingervennlig grensesnitt! Bra jobbet Opera På en telefon som HTC Touch, med ikke akkurat heftig maskinvare, gikk alt generelt raskere og mer flytende enn med v4. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jøss. venninna mi er fortsatt og viser mobilen på Operasidene.. Ikke verst Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er ikke imponert... Etter å ha lagt den inn på min Nokia N97, viste skjermen kun en feilmelding om ingen fungerende nettverkstilkoblinger. Jeg startet så standardleseren og den fungerte helt fint. Det som virkelig ikke var imponerende, var at jeg ikke fikk avsluttet Opera. Ingen knapper å trykke på, og den lot seg heller ikke avslutte via "Åpne programmer". Etter fem minutters tid slo den seg av av seg selv. Så du fikk ikke testet den engang, og så konkluderer du med "ikke imponert"? Heh. Sannsynligvis har du ødelagt innstillingene dine for Java selv. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sannsynligvis? Jeg tror du skal være forsiktig med hva du sier. Det er ikke imponerende med et program som ikke kan avsluttes dersom det ikke finner en nettilkobling. Uansett om det er i beta. Jeg har i ettertid fått testet denne nettleseren - med hell - og den ser veldig fin ut. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er ikke imponerende med et program som ikke kan avsluttes dersom det ikke finner en nettilkobling. Uansett om det er i beta. Eh, det er nettopp det at den er i beta som gjør at de skal finne ut av diverse problemer. Hvis du ikke takler beta-versjoner, HOLD DEG UNNA! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Imponerende nettleser Men min stopper å laste sider etter en liten stund. Må lukke og åpne programmet på nytt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eh, det er nettopp det at den er i beta som gjør at de skal finne ut av diverse problemer. Hvis du ikke takler beta-versjoner, HOLD DEG UNNA! At de ikke legger til en mulighet for å avslutte programmet når det ikke har tilgang på nettverk, det er ikke imponerende. Hvis du ikke skjønner dette, HOLD KJEFT! Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Programmet har åpenbart hengt seg. Det skjer med programmer, og det skjer oftere med beta-programmer. EOD? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eh, det er nettopp det at den er i beta som gjør at de skal finne ut av diverse problemer. Hvis du ikke takler beta-versjoner, HOLD DEG UNNA! At de ikke legger til en mulighet for å avslutte programmet når det ikke har tilgang på nettverk, det er ikke imponerende. Hvis du ikke skjønner dette, HOLD KJEFT! De slipper ikke betaversjonen for å imponere deg, men for at du skal hjelpe de med å identifisere slike feil som du opplevde. For tåpelig å klage på feil i en beta. Send dem heller en mail med info om feilen så kanskje de fikser det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Åh gud, fikk en nergasme etter installasjon av Opera Mini 5! Alt fungerte plettfritt på Nokia 5800, og det så rett og slett genialt ut på Nokia 3120 Classic! Hurtigstart hadde jeg ikke tenkt på før jeg faktisk så det, og måten tabene var lagt opp til var rett og slett fantastisk. Nå blir det nok en stund til, men det neste bør være skikkelig implementering av Javascript, Ajax og kaaanskje Adobe Flash Light. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 jepp, tabs løsningen er genial. ny tab? *+opp lukke fokuserte tab? *+ned bla i tabs? *+høyre/venstre men jeg ser dem ikke har */# hint listene på plass enda, og litt synd en må trykke *+tall på hurtigstarten, heller den bare tallet... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Prøvde O5 mini beta såvidt, men uten Opera Link er den verdiløs. Håper på conent blocker i nær framtid, så slipper jeg å bruke bytes på reklame! Noe så bortkasta penger. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 For meg går det ikke an å surfe på diskusjon.no. Hvis man trykker på f.eks. "off-topic" dukker bare samme siden opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg