Gjest Guest_kriss_* Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vet ikke om topic ble helt riktig, men anyway, here we goes. Det har seg sånn at jeg bruker jean paul sitt guttepudder, gjort det i snart 2 år nå. Jeg har utvikla noe som heter, eller, er litt usikker, " sosial angst uten sminke"? Har jeg ikke på meg pudder, går jeg ikke ut døra en gang, jeg har brukt det hver _eneste_ dag i 2 år, og nå kan jeg ikke bevege meg et eneste sted uten å ha tatt det på først, jeg KLARER ikke å gå utenfor døra, har prøvd. Det jeg trenger hjelp til er, hvordan kan jeg bli kvitt dette? grunnen til at jeg bruker pudder er minimalt med kviser, lite, men jeg har blitt avhengig av dette, og jeg ser jo litt bedre ut med pudderet, jeg er en som har over et gjennomsnitlig utseende, derfor er ganske opptatt av det, og ser jeg ikke bra ut drar jeg ikke på skolen engang, viktig for meg detta. Jeg vil gjerne bryte disse barrierene, ikke bry seg så mye om utseende og klare å bevege meg utenfor døren selv UTEN sminke. Kristoffer L Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Endret 16. september 2009 av Cemi Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vanskelig dette her.. Og det er ikke så mange konkrete råd å komme med annet enn det upopulære rådet man må gi til alle typer avhengigheter: SLUTT! Det er ingen annen vei å komme seg vekk fra dette enn å rett og slett slutte. Det er absolutt ikke lett (noe som gjelder alle avhengigheter) men du må bare gjøre det. Kast dette pudderet ditt ut av vinduet, og innse at du ikke trenger det for å se bra ut. Du kommer til å føle deg helt j*vlig de første gangene, men etter hvert blir det lettere og lettere å komme seg ut. Du må rett og slett bare suge det til deg, og tvinge deg selv ut av døren uten sminke.. Det finnes desverre ingen vidunderkurer for avhengighet. (annet enn hypnose, men det er jeg en smule skeptisk til) Lykke til Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vet ikke om topic ble helt riktig, men anyway, here we goes. Det har seg sånn at jeg bruker jean paul sitt guttepudder, gjort det i snart 2 år nå. Jeg har utvikla noe som heter, eller, er litt usikker, " sosial angst uten sminke"? Har jeg ikke på meg pudder, går jeg ikke ut døra en gang, jeg har brukt det hver _eneste_ dag i 2 år, og nå kan jeg ikke bevege meg et eneste sted uten å ha tatt det på først, jeg KLARER ikke å gå utenfor døra, har prøvd. Det jeg trenger hjelp til er, hvordan kan jeg bli kvitt dette? grunnen til at jeg bruker pudder er minimalt med kviser, lite, men jeg har blitt avhengig av dette, og jeg ser jo litt bedre ut med pudderet, jeg er en som har over et gjennomsnitlig utseende, derfor er ganske opptatt av det, og ser jeg ikke bra ut drar jeg ikke på skolen engang, viktig for meg detta. Jeg vil gjerne bryte disse barrierene, ikke bry seg så mye om utseende og klare å bevege meg utenfor døren selv UTEN sminke. Kristoffer L Hvorfor i all verden begynte du med sminke i det hele tatt? Bare tenk at du ikke vil bli en sossegutt med mindre du er det alt Lenke til kommentar
DMN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 uhm, gro deg et par baller f. eks..? du tør vel heller ikke forlate huset uten voks i håret da? Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kast boksen ut vinduet, så tar du det vekk. Da må du ut å hente den, uuuten pudder! D: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kast alt pulveret. Tving deg til selv til å komme over det. Få noen venner til å besøke deg, uten at du har på deg faenskapet. Fisk etter noen komplimenter, og innse at du ikke trenger pulveret i det hele tatt. Det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå