KiloByte Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Visste dere at TV3+ og TV6 var borte fra folkepakken hos Viasat? Endret 17. oktober 2009 av KiloByte Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er bare en ting å si om Viasat og det er tragisk... Er bare en ting å si om Viasat og det er tragisk... Men, er det lov til å reklamere for produkter på dette forumet? Lenke til kommentar
KiloByte Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Er bare en ting å si om Viasat og det er tragisk... Det sa jeg ikke. Endret 17. oktober 2009 av KiloByte Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg trodde først den var en liten feil at TV3+ og TV6 ikke fungerte, så jeg sjekket Viasat sine sider, joda de var en del av Folkepakken. Så jeg sendte avgårde en mail til Viasat. Da fikk jeg sjokket, det var riktig at jeg ikke hadde tilgang lenger. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig, å bare fjerne tilbudet uten noen form for informasjon. Jeg bruker TV3+ og TV6 mye mer enn f.eks TV2 og TVN. Så jeg er mektig irritert nå. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Når SportN er borte, er det da helt slutt på å sende F1 og MotoGP i reprise på rimelige kanaler? Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Elendig kundebehandling av Viasat. Jeg har ikke fått noe informasjon om at TV6 og 3+ skulle forsvinne fra mitt abb. TV6 og 3+ er de to kanalene vi ser mest på, så dette er svært irriterende. Viasat, SHAME ON YOU! Endret 19. september 2009 av boredandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå