abene Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Google har nå lansert den endelige versjonen av Chrome 3.0. Les mer Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 3.0 ? kjører fremdeles 4.0 jeg Lenke til kommentar
abene Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 3.0 ? kjører fremdeles 4.0 jeg 4.0 er i beta (eller var det alfa?). Av en eller annen merkelig grunn velger Google å være veldig utydelige (på nedlastingssiden) når det gjelder versjonsnummer, og om det dreier seg om beta eller endelig versjon. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 vet da det abene også er det developer build jeg bruker ikke beta* ;p Lenke til kommentar
AMDGF Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 vell.. det ser no mere ut som at dette blir spydd up på markede.. og det har utviklet seg betydelig rasktmå eg si. google chrome er vell knapt ett år nå.. så.. dette satser de hart på. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 og når 4.0 kommer så kommer også mulighet for extensions Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Geniale nyheter... Elsker den nettleseren... Lurer på om den nye versjonen støtter RSS Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håper jeg nå endelig kan skrive @ i Chrome Sliter med det på begge maskinene jeg bruker. Den ene vil rett og slett ikke skrive @ mens den andre viser den på skjermen, men ikke forstår den eller totalt ignorerer den. M.a.o. klin umulig å fylle inn mailadressen sin i diverse skjema/inloggingsmenyer. Merkelige er at IE, FF og Opera ikke sliter med det. Noen som vet om det går an å bruke et alternativt suffix i Chrome? Slik at man kan velge mellom .com og .no ved å trykke Ctrl+Enter eller Ctrl+Shift+Enter, eller noe lignende? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håper jeg nå endelig kan skrive @ i Chrome Sliter med det på begge maskinene jeg bruker. Den ene vil rett og slett ikke skrive @ mens den andre viser den på skjermen, men ikke forstår den eller totalt ignorerer den. M.a.o. klin umulig å fylle inn mailadressen sin i diverse skjema/innloggingsmenyer. Jeg har installert Chrome på flere maskiner, blant annet den jeg sitter på nå. Har ikke noe problemer med dette. Tror nok det er dine oppsett som er problemet her. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håper jeg nå endelig kan skrive @ i Chrome *snip* Høres absurd ut... Enten er det Chrome som har feil instillinger - sjekk ut font and languages settings. Prøv å sett til default, eller velg noe som passer deg. Ellers så ville jeg sjekket ut drivere til tastaturet, oppsett i windows ang språk/region/fonter etc... Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Veldig tett på å passere acid3-testen. Litt rart de ikke fikset det helt. Lenke til kommentar
cc Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ender opp med å bruke Chrome til eBay-handel siden Firefox kræsjer hver gang jeg logger inn hos Paypal, og må si jeg blir stadig imponert over hvor mye raskere Chrome viser sidene. Skal sies at jeg har en haug med extensions i Fx jeg virkelig liker, men om Chrome senere får liknende funksjoner via extensions og likevel klarer vise sider så raskt som vanillaen gjør, så er det ikke tvil om hva som blir primær browser. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nice! Merket store forbedringer på 3.0 betaen i forhold til forrige versjon, får håpe at de små bugsa er fikset i denne. Jeg installerte Opera 10 da den kom, men liker i grunn Chrome mye bedre. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er poenget med dette pøkket?, jeg har 4.0 jeg, funker som å skil i ei sklie smurt med smør! Tror ikke det er noe spesielt galt med denne versjonen, siden alt er plettfritt for meg Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg har Chromium 4.0.211.0. youtube.com/html5 virker sånn passe. Får sett den første videoen der, men ingenting annet virker. Har hatt mye bedre hell med andre browsere og Ogg Theora før. Riktignok ikke på youtube/html5, men det burde jo fungere i og med at google har ansvaret for begge tjenestene. Endret 16. september 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
PuterDude Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er også kommet en "Hjem"-knapp som i Firefox Lenke til kommentar
Elbilgrossisten Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Yay! Endelig funker Chrome med serfikater (Skandiabanken.no) <3 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Her forsvinner menyen i margen her på diskusjon.no (med bl.a. mine innlegg) når jeg får PM. Når jeg opdaterer siden er det som det skal, men er likevel irriterende. Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 3.0 allerede? Ble ikke den lansert for 1 år siden? Får snart Chrome X nå da??? Lenke til kommentar
rkjornes Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Chrome 3.0.195.21 har problemer med bank ID. Samme som alle versjoner av Chrome 4. Dårlige greier. Chrome 3 er nå i orden på Skandiabanken men ikke bank ID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå