Gaming4Life Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Etter å ha saumfart nettet, og diverse nettbutikker. Har jeg funnet 2 modeller, jeg tror kan være gode, både med tanke på lyd og bilde, i prisklassen 3500-4000 kr. Den ene er en Philips 32PFL5404H, og den andre Samsung LE32B455. Lurer på om det er noen som har greie på Lcd tv'er, som kunne hjelpe meg, å vurdere hvem av de 2, som gir mest kvalitet for pengene, med tanke på bla. lyd og bilde? Og tar gjerne imot noen andre forslag og. Skal og brukes til en spillkonsoll, en xbox 360, så bør være god til spill og. Endret 16. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mindre feil med Philips, men du får et noe mer grøtete bilde. Fordelen er at lyden er bedre. Samsung er argumenterbart mer for øyet, både eksteriørt og interiørt. Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) I og med den skal brukes til en spillkonsoll og, burde jeg kanskje gå for Samsung? Og takk for informasjon, og raskt tilbakemelding. Endret 16. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå