Gå til innhold

Nye pakkeabonnement fra OneCall

Anbefalte innlegg

Var nettopp innom OneCalls nettsider.

Ser at de har lansert 2 nye pakkepriser:

"Folkepakka" med 400 minutter og 400 SMS til 199,- Ser ut som et veldig bra abonnement for mange.

Endelig har noen lansert et skikkelig "fastpris"-abonnement også. "XXL" med 3000 min og 3000 sms for 599,-.

Utrolig bra å se at OneCall følger med i markedet!

S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hadde Onecall svart på en av de 4 mailene jeg har sendt dem , angående hvorfor jeg ikke fikk mitt kontantkort jeg bestilte i fjor !! NEida

Jalla all the way, styr unna . Kundeservice eksisterer ikke"

Så du har ingen tilbakemelding på de 2 nye prisplanene da eller? :p

Endret av shutout
Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg kunne ha noe mening på et produkt jeg ikke får tilsendt ? Gir meg jo ikke en sjangse engang , hehe. Jeg vender slike selskap raskt ryggen , gir ikke kritikk uten grunn

har one call og de har altid svart på mailene mine,da er det værre med netcom....

Lenke til kommentar

Har brukt OneCall et par år nå, og må si meg meget fornøyd.

Regningen kommer rett inn i nettbanken, trenger ikke engang å godkjenne den, og regningene er aldri over 100,- ..

Ringer og sender sms moderat.

Får se nå om jeg ikke velger en annen "pakke" fra dem snart, med evt. fastpris på nett-trafikk.

Time will show :)

Lenke til kommentar

Datapakkane burde vore justerte opp, og prisane ned. Fri bruk er for dyrt, kveld&helg finst ikkje. Betalar ein 100 kr. får ein 200 MB hos One Call, 500 MB hos Telenor og fri bruk kveld&helg hos Tele2.

Elles er One Call nesten gratis når ein ringer lite, og har billegast stykkpris på data. At det kjem pakkeløysingar for dei som ringer mykje skadar heller ikkje. Eg har hatt lite problem med One Call, og tykkjer (bortsett frå eit svært seint svar på ein e-post) at kundesørvisen er svært bra, og vel så god som hos Telenor.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...