Supermario911 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Eg tenker på å kjøpe meg ein PS3. Men eg veit ikkje om eg skal ha slim eller den gamle modellen. Kan nokon kome med tips og synspunkt rundt dette? Prisen er jo omtrent den same uansett så... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Slim hadde jeg tatt. Større harddisk, mindre støy, tar mindre plass.. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fordeler ved feit PS3: Installere ustabil Linux. Fordeler ved slim PS3: Mindre maskin, større HDD, penere (subjektivt, men den ser mer eksklusiv ut), mindre støy, mindre varme, noe raskere loadetider i spill. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Samme tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149870&hl= Mye informasjon der. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 vil si meg uenig i at ps3 slim er penere enn den store klumpen. Jeg er fornøyd med min 40 gig (som jeg forøvrig har oppgradert til 250 gb )Min bråker ikke i det hele tatt, den tar riktig nok litt plass, men det gjør jo ingenting. Du skal jo ikke reise med ps3'en heller. Den står på ett sted heile tiden. Men slim bruker visst 34% mindre strøm hvis jeg ikke husker helt feil? Så kanskje en merker en liten forsjell i strømprisen, hvis man spiller mye Men hvis man skal kjøpe ny ps3 nå, ville jeg antakelig ha gått for slim Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da har jeg leket meg litt med min nye slim. Jeg var plaget av vifte støy på min phat, viften gikk konstant. Mendan slimmen gir kanskje 2-3% lyd i forhold til min pensjonerte phat.... STOOOR fornøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå