Gå til innhold

Valgets kval (Radeon 9800 pro)


Anbefalte innlegg

ARGH samme her..cancallerte ordren på Hercuels itt kort hos komplet....nå er jeg igrunn litt forbanna :grumpy:

 

Skal jeg bestille et Saphire 128 mb kort nå eller gidde å vente på 256 mb versjonen?

 

Skal kjøre i 1600x1200/32 oppløsning om noen lurte.......

 

argh må nok starte en 10-12 nye tråder nå om skjermkort igjen :p:lol::D

 

Men det er jo så å si INGEN indo om 256 mb versjonen :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva kan jeg kjøre på kortet med 128 mb med en oppløsning på 1600x1200/32?

 

4xAA & 16 x AF eller klarer den å gå høyere?

 

Vil jeg få ytelsestap ved bruke å funksjonen som "låner videminnet fra system minnet"??? eller er det bedre enn å gå tom for videominne (om jeg kjører 6xAA)?

Seriøst, nå har du spurt om samme tingen tusen ganger!

 

Du skjønner vel det at det ikke er noen her som har en 256 MB versjon av 9800 Pro vel?

Lenke til kommentar
Hva kan jeg kjøre på kortet med 128 mb med en oppløsning på 1600x1200/32?

 

4xAA & 16 x AF eller klarer den å gå høyere?

 

Vil jeg få ytelsestap ved bruke å funksjonen som "låner videminnet fra system minnet"??? eller er det bedre enn å gå tom for videominne (om jeg kjører 6xAA)?

Seriøst, nå har du spurt om samme tingen tusen ganger!

 

Du skjønner vel det at det ikke er noen her som har en 256 MB versjon av 9800 Pro vel?

 

ARGH 128 mb versjonen er den jeg snakker om og den har blitt testet i 4xAA 16xAF og funket helt greit.

 

Siden Hercules er så innmari treig har jeg heller bestillt et Saphire kort nå hos noen som faktisk har det på lager :wink:

Lenke til kommentar

3D Prophet 9800 Pro

 

Based on the RADEON™ 9800 PRO – the fastest, most visually advanced 3D chipset on the planet – the ultra-powerful 3D Prophet 9800 Pro graphics board features a 256-bit DDR memory interface and 8-pixel pipeline engine for the ultimate in hardcore fragging, 128MB of DDR RAM, Microsoft® DirectX® 9.0, OpenGL® hardware support, incredible core (380Mhz) and Ram (340Mhz DDR) clocks, advanced filtering technologies (Anisotropic Filtering up to X16 and Full Scene Anti-Aliasing up to 6x) for high-quality rendering without a compromise in framerates. As usual, Hercules has developed a set of customized features to exceed gamers’ already high expectations. This technological wonder will definitively transform the gaming experience of demanding users, immersing them in a world of photorealism and visual amazement.

 

Dette er tatt fra Hercules sin hjemmeside.....

 

Vil dette da si at et 128 mb kort kan jøre i 16xAF og 6xFSAA uten problemer????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...