karalvs Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei, har nett instalert dette kortet, men får feilmelding (nv4_disp.dll) dette er ei av driverfilene står det i winxp. Har prøvd alle driverene som er på plata som følgde med kortet, har oggså prøvd 2311 driverne, men desse får eg berre feilmeldinger på når eg prøver å instalera dei. Når eg spiller nfs4 går det heilt fint, men det er når eg ska starta flight sim 2002 pro det bejynner å skapa seg til. Er det nåken som kann jelpa meg med dette??? Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 jeg bruker winxp og bruker detonator 21.83, det funker helt fint her! hva er e-mailen din..? kan sende deg drivern hvis du trenger det. Lenke til kommentar
karalvs Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Hei, Ja det hadde vert fint om du hadde tatt deg bryet med å gjort det for meg. MANGE TAKK.. [email protected] Lenke til kommentar
karalvs Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Jippi!!! FAnn ut av da, det var denn eine rambrikka, hadde 2 på 7,5ns og 1 på 7ns, fjerna denn på 7ns, og alt var i denn sjønneste orden....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå