Gå til innhold

Microsoft fornyer Xbox 360 (X360)

Anbefalte innlegg

Ja, synes absolutt de burde gjort noe med støyen fra DVD-drevet istedetfor å lakke kassa i alle farger. Det er nok bedre på de nyeste med BenQ-drev enn på min Hitachi, men. Det er faktisk sånn at jeg vurderer å legge inn pirat-firmware på dvd-stasjonen for å få ned lesehastigheten slik at det blir levelig...

Men det skal sies at jeg ikke helt skjønner de som hyller Sony for at nye PS3 bråker mindre enn den gamle. Jeg har den gamle, og den er så og si totalt lydløs! Microsoft har mye å lære...

hvorfor installerer du ikke spillene hvis støyen fra drevet er så ille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ATW, what, x360 er da varm og bråkete nok fra før av ;) Dessuten lever jo MS alltid etter regelen "if it is broken, don't fix it". Sony er en gjeng særinger, men de forbedrer ihvertfall produktene sine frivillig til passende tidspunkt.

Helt enig.

MS lot den være broken i lang lang tid før at de gjorde det de måtte gjøre. En mindre mer kompakt xbox 360, med en bedre kjøleløsning og innebygd strømadapter hadde nok solgt mye!

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Fordi freakin' harddisken min er bitteliten og Microsoft ikke skjønner at Sonys way is the right way (mtp å kunne bytte harddisk selv). Dessuten, når jeg prøvde å installere Rainbow Six Vegas 2 på harddisken hadde det ingen effekt på drevet - det spant opp uansett...

da har du gjort noe feil. drevet slår seg av når man spiller installerte spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er nyttig med 250GB nå når games-on-demand har kommet. På arcade-spill, demoer og trailere har jeg alene fylt 80GB. Angrer ikke på at jeg kjøpte 120GB elite :)

Det er gjort noe med DVD-drevet. Du kan installere spillene på harddisken og derfor slipper du å ha en DVD der i det hele tatt.

MS burde vært flinkere til å gjøre som sony, dvs å krympe konsollen etterhvert som den blir eldre.

AtW

Den er jo allerede liten nok. Er ingen problemer å ta den under armen og bære den, i motsetning til originale PS3 som kan være litt for tung for de tøffeste gamerne.

Lenke til kommentar
Det er gjort noe med DVD-drevet. Du kan installere spillene på harddisken og derfor slipper du å ha en DVD der i det hele tatt.

Kan man det?

Trodde det var slik at man var nødt til å ha spillet i drevet for å sjekke at man faktisk eier spillet. Ellers kunne man jo bare lånt spill av en kompis,installert det og så gitt det tilbake (og spilt videre uten plata).

Lenke til kommentar

Kan man det?

Trodde det var slik at man var nødt til å ha spillet i drevet for å sjekke at man faktisk eier spillet. Ellers kunne man jo bare lånt spill av en kompis,installert det og så gitt det tilbake (og spilt videre uten plata).

Man må ha platen i men den ''spinner'' ikke...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...