jokki Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vet ikke om denne hørerer hjemme her eller på religion men siden denne plassen er en del mer populær enn religions delen valgte jeg og plasere den her. har en stund vist om denne her star wars religionen (virkelig navn er jedism), Men når jeg gikk inn på siden deres og fant ut litt mer om denne religionen fant jeg ut at de som trodde på den måtte være litt spesielle. Jedism er faktisk godkjent som en religion fordi at den har over 5000 medlemmer. jeg mener at de 5000 personene som tror på "the force" har noe galt oppi hodet eller litt mye fritid. Noen som er som er enige/uenige? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ja, kanskje litt rare... Kanskje han som har laget starwars er i den religionen Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 har det kanskje ikke helt bra i hodene sine nei Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Nja er vel fult mulig at de ikke er mors smarteste barn. Men sammtidig blir det egenlig feil å kritisere dem, den relgionen er vel egentligere ikke søkere en andre relgioner. Tenk bare på kristendommen. Lagde hele gjorden på en uke, født av en jomfru, gjennopståing fra de døde osv osv. Jeg tror ikke på Gud, men tenker slik at før noen har motbevist det så kan jeg ikke nekte for at han finnes. Og slik tenker jeg med Islam, Jødedommen, Buddismen osv. Og med tanke på at de fleste relgioner er like "søkt" som denne relgionen, så kan jeg heller ikke nekte for at den relgionen er rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå