Gå til innhold

Need for speed shift VS Dirt 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier. Hvilket av spillene hadde DU valgt? Trenger noen gode synspunkter på dette :D

Last ned demo av Dirt 2 og evt. NFS Shift hvis det finnes en demo av den.

Gjør valget lettere.

Som andre sier, så kan ikke disse spillene sammenlignes.

Har dirt 2 demoen kommet på PS Store?

Lenke til kommentar

Sier meg uenig med deg :p For hvis ikke need for speed serien er veldig repeterende så vet ikke jeg, det er problem nr 1. med bilspill. Men med race driver grid så koste jeg meg skikkelig, de har jo alle verdens klasser, og jo mer du spiller, jo mer åpner seg for deg. Du får sponsorer og lagkamerater, og du får sånne bonus sponsor avtaler og alt mulig, bare nå som jeg skriver merker jeg at jeg får skikkelig lyst til å spille det igjen. Selv om jeg så og si fullførte hele spillet.

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

helt utrolig hvordan folk slenger rundt seg med sine fordommer uten å i det hele tatt å vite noe om spillet, enda mindre prøvd det.

årets nfs spill er totalt annerledes, laget av kanskje verdens beste bilspill utviklere og får veldig bra anmeldelser de fleste steder.

nfs nå er mer i klasse med gran turismo og forza, å sammenligne mot dirt2 blir litt feil.

Lenke til kommentar

Jeg må også innrømme jeg stilte med store fordommer til årets neeed for speed, men etter å ha spilt det i hele går. så måtte jeg virkelig endre min mening om denne serien. Det virker som om de har tatt det beste ut av alle spillene og slått det sammen med det endel andre store titler . Til slutt har de fått det som ble resultatet. Herlig synes jeg, masse fine biler og masse variasjon. I tillegg kan en jo fikse på bilene på nesten samme måte som på Underground 2 (som var den beste etter HP2)

Lenke til kommentar

Hvis du er fan av GT5, Forza eller PGR, så styr for all del unna Shift. Fikk et for et par dager siden, men ennå ingenting som har imponert meg, men derimot skuffet meg. Det er verken realistisk eller arkade. Virker som dem har prøvd å ta det beste fra flere spill, men ikke klart det. Om du har PS3, vent på GT5, xbox 360, vent på Forza 3.

Lenke til kommentar
Hvis du er fan av GT5, Forza eller PGR, så styr for all del unna Shift. Fikk et for et par dager siden, men ennå ingenting som har imponert meg, men derimot skuffet meg. Det er verken realistisk eller arkade. Virker som dem har prøvd å ta det beste fra flere spill, men ikke klart det. Om du har PS3, vent på GT5, xbox 360, vent på Forza 3.

Har både GT5P og SHIFT. GT5 spilte jeg litt, men har ikke spilt det siden jeg fikk Shift. GT5 går ut på å ha den raskeste bilen, så vinner du lett. Shift er utfordrende hele veien, og du får mer igjen for å kjøre bra. I GT5 kjører du raskere enn alle andre biler uansett, bortsett fra kanskje 1 bil som kjører fra alle andre, og du må oppgradere bilen din for å vinne. "Kjempespill" :p

Gran Turismo er ikke så "sim" som folk vil ha det til. Jeg merker mye i Shift som er mye mer realistisk enn Gran Turismo, og kan du ikke å kjøre sliter du mye mer med å vinne i Shift. Men kan du faktisk å kjøre (bruke kjøreteknikker som brukes i den virkelige verden), så får du sinnsykt mye igjen for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...