-Turin_Turambar- Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Har kjøpt en 05 SL, og er så heldig at jeg har fått en elektrisk feil på kjøpet. Stereo/nav/tel-konsollen funker ikke, eller så står den og glitcher av og på, rebooter, og står i. Funker noen sekunder av gangen, skrur seg av, osv. osv. Noen tanker om hva skom kan være feil? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det kan være en softwareoppgradering, det er Command du har? Stort sett så kan det meste rettes på ved en softwareoppgradering, så jeg vil anbefale deg om å stikke innom en merkeforhandler for å sjekke feilkoder på audio-systemet, og eventuelt oppgradere softwaren. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det beste her er nok å dra til en Mercedes forhandler og få sjekket dette. Kan bli utrolig plundrete å begynne med dette selv, da det kan være xxx antall feil. Lenke til kommentar
Obscura Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hørt at denne typen problemer ikke eksisterer på bedre europeiske biler som Jaguar. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hørt at denne typen problemer ikke eksisterer på bedre europeiske biler som Jaguar. Haha, for et latterlig svar. Jaguar mer driftsikker enn Mercedes Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kom forresten på at jeg mener å ha lest noe om det kan være problemer med vifta i enheten, som gjør at den starter for sent og derfor skrur enheten seg av pga. overhoppheting... Tråden var vel egentlig død, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå