Silent Copper Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 .....Hei,hei..... Jeg skal som sagt kjøpe meg et 9800pro128mb grafikkort. Burde jeg ta sapphire eller er hercules bedere og faktiskk verdt de 400 kr?? :-? Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 dette kommer egentlig an på smak og behag fordi at hercules sin bundle er noe større vil jeg tro + at kortet har passive minne kjølere men sdette utgjør veldig lite siden bga minnebrikker utvikkler veldig lite varme så om det er verdt de 400,- ekstra kan jeg egentlig ikke si Lenke til kommentar
Electron Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 lite varme du sa? syns minnebrikkene mine blir dritvarme jeg da :/ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Sapphire fordi man kan overklokke dem og softmodde dem! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Kjøp Sapphire, det er bare boundelen og at Hercules har kjølere på minnet som er forskjellen, det er jo like greit å spare de 400kr når du ikke trenger betale mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå