Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be henne med ut?

Gjest G19

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har møtt en søt og hyggelig jente, møttes gjennom felles fritidsaktiviteter, og har snakket litt sammen. Hun ser ut til å like meg, og jeg har derfor lyst til å be henne med ut. Men problemet er at jeg ikke har så store kunnskaper med dette å date, eller i det hele tatt å gjøre noe sammen med en jente.

Er det noen som har forslag til hva vi kan gjøre, og hvordan jeg kan be henne med ut? Kino er ikke spesielt aktuelt, synes ikke at en har muligheten til å bli bedre kjent hvis man går og ser en film. Kan tilføye at jeg nettopp har flyttet til Oslo, bodd her kun i litt over en måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skill deg ut fra alle de andre datene hun har vært på. :) Ta henne med på noe spennende og morsomt først, før dere så dysser ned etterpå med f.eks. et cafe-besøk som nevnt over.

Dra henne med på Go-Kart på Alnabru er en klar favoritt hos meg. :) Spenningen rundt det hele skaper en spesiell spenning, som hun vil relatere til deg, samtidig som den trygge følelsen etterpå også vil gagne deg. Hun vil trekke mye på smilebåndet, og når det hele avsluttes til en kaffe/drink i rolige omgivelser får dere senket skuldrene, og samtalen går lettere etter som dere allerede har vært en stund sammen, og blitt vandt til hverandre uten at trangen for å holde en samtale gående er til stede. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Takk for fine forslag! :) Gokart hørtes veldig morsomt ut, så det blir nok det. Da mangler det bare at jeg ber henne ut. Møter henne først igjen i begynnelsen av neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...