pojkemadoren Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Du driv bere med skrøn Gregers, du kjem her og skal fordjupa deg i mitt liv og mine tankar uten og ha nokon som helst aning om kven eg er! Og eg stiller aldri til den prisen der! + at eg ikkje veit korleis KÅPA SKAL SJÅ UT! Informasjon forran alt anna Gregers! Min gode mann, skrøn er det siste eg driv med. Du er ein kjernekar, det merkar eg. Du kan tydelegvis dine kåper også, og det kan eg, som ein respektabel medlem av samfunnet, setje stor pris på. Prisen endrast ikkje då dette er eit tilbod sjølv ikkje thailandske skofabrikkar kan overgå. Kaffe OG lefsar inkludert i prisen seier vel det meste! Gregers ut. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kva står du for då da Gregers? og kvifor i all verden er eg i mørket? og du i lyset? Kvifor heller ikkje leige ein svett gymsal, og koke kaffe og steike svele sjølv? mykje billigare, tru meg! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tulletråd, salg og kjøp av tjenester osv... Tråden stenges, og innlegg redigeres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg