Kimble Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det bare prisguiden til hw som ikke er helt oppdatert, eller det virkelig bare en 24" skjerm med DisplayPort på markedet i dag? Den "nye" laptopen min som nå er godt og vell et år gammel kom med DisplayPort og det irriterer meg litt at jeg må kjøpe en skjerm med dvi eller hdmi for så å bruke en overgang. Jeg betaler nemlig ikke den 6800,- for den Dell skjermen!! Noen som vet om det er noen skjermer på vei med DisplayPort eller om det er en god grunn for at det ikke er det? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Det var overraskende få, men hva med denne: Samsung SyncMaster 2343NW. Greit nok, den er 23" og 16:9, men har bedre oppløsning. [edit: eller kanskje ikke. De butikkene jeg sjekket hadde den tydeligvis uten DisplayPort, så det er visst feil i prisguiden.] Endret 19. september 2009 av mrhanky Lenke til kommentar
snole Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fikk nettop den Dellskjermen (hvis det er U2410 du mener) for 4300,- ink frakt fra Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå