Sanjar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) En ting jeg har lurt på i det siste, er det slik at de foretrukkne stillingene i senga sier noe om personligheten? Ingen har vel 33% samleie rate i hver grunnstilling. Det skal godt gjøres i hvertfall. Vil en mann som liker å ta dama bakfra være mer dominant? Vil en mann som liker best å bli ridd være underdannig? Og er en mann som foretrekker misjonæren mer forståelsesfull? Samme med jenter. Om hun liker å ri, dominerer og styrer hun mye? Er hun lydig hvis hun vil ha det bakfra? Er hun kjedelig hvis hun bare vil ha det i misjonæren...? Endret 15. september 2009 av Sanjar Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det korte svaret er vel nei. Det lengre svaret er nja. Det er nok mer slik at personligheten sier noe om samleiepreferanser, men heller ikke der noe absolutt. En dominant person vil nok ha større sannsynnlighet for å like dominerende stillinger, men det er ikke noe must. Jeg er selv dominant og joda, liker godt dominerende stillinger, men variasjon er bra og synes det er flott å bli ridd selv om jeg på ingen måte er underdanig. Så forholdet mellom slikt er nok i beste fall vagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg