Gå til innhold

Utdanning i IKT

Mo3n

Anbefalte innlegg

som du selv sier, lite trolig.

men, aner ikke om det er noe regler om å ha broren sin som tropp-sjef

jeg jobber på Kolsås Leir...

ja, men om du har max uflaks da. så kan det jo hende at det kommer en svett nerd til kolsås engang i tia :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, velkommen i rekkene :p

er ikke hvem som helst som får lov til å jobbe sammen med meg :p

hehe, kommer med alle bøkene om IKT klistra inni hodet jeg vettu, så skal vi se om jeg får jobbe med deg :p

Endret av Mo3n
Lenke til kommentar
"men, dette varierer veldig ut fra hvor i forsvaret du kommer

Ja, men er det ikke sånn at du kan legge inn ønske om hvor du vil da ?

selvfølgelig, men stort sett kun de beste får ønsket sitt, om du vil dra til indre troms og ikke trives der, så hjelper det ikke at du ønsket det.

eller at du ønsker deg til nærmeste leir og ikke liker miljøet.

hvordan vet du hvor du trives og hvor du bør komme?

Den lærlingplassen i indre troms er opptatt av undertegnede. ;)

Skal du være lærling i forsvaret må du gjennom rekruttperioden som alle andre, og den er rimelig hard. Bare så du er advart tidlig, for det ble ikke jeg.

Kan ikke si så mye om hvordan livet som lærling er her ettersom jeg fortsatt er rekrutt, men etter hva jeg har hørt lover det veldig godt økonomisk hvertfall.

Er du interessert i PC så for all del gå IKT-Servicefag! Jeg trivdes kjempegodt.

Lenke til kommentar
"men, dette varierer veldig ut fra hvor i forsvaret du kommer

Ja, men er det ikke sånn at du kan legge inn ønske om hvor du vil da ?

selvfølgelig, men stort sett kun de beste får ønsket sitt, om du vil dra til indre troms og ikke trives der, så hjelper det ikke at du ønsket det.

eller at du ønsker deg til nærmeste leir og ikke liker miljøet.

hvordan vet du hvor du trives og hvor du bør komme?

Den lærlingplassen i indre troms er opptatt av undertegnede. ;)

Skal du være lærling i forsvaret må du gjennom rekruttperioden som alle andre, og den er rimelig hard. Bare så du er advart tidlig, for det ble ikke jeg.

Kan ikke si så mye om hvordan livet som lærling er her ettersom jeg fortsatt er rekrutt, men etter hva jeg har hørt lover det veldig godt økonomisk hvertfall.

Er du interessert i PC så for all del gå IKT-Servicefag! Jeg trivdes kjempegodt.

hehe, er i ganske god fysisk form atm. og jeg kan være sta/trossen som F*** så de ska gå fint i rekrutten :)

Endret av Mo3n
Lenke til kommentar

hehe, kommer med alle bøkene om IKT klistra inni hodet jeg vettu, så skal vi se om jeg får jobbe med deg :p

bøkene på IKT er ikke verdt 5 øre i boka mi...

det som teller for meg og flere andre jeg vet om er holdning, det man lærer på skolen er stort sett utdatert uansett.

en positiv holdning og ønske om å lære er veldig viktig.

spesiellt kjipt er det med en "hvorfor skal jeg bruke en time når du gjør det på 5 minutter"-holdning

Lenke til kommentar

bøkene på IKT er ikke verdt 5 øre i boka mi...

det som teller for meg og flere andre jeg vet om er holdning, det man lærer på skolen er stort sett utdatert uansett.

en positiv holdning og ønske om å lære er veldig viktig.

spesiellt kjipt er det med en "hvorfor skal jeg bruke en time når du gjør det på 5 minutter"-holdning

true

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...