Bjorn-Ove Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Heisann, Jeg har en IBM 60GB disk som jeg syns hviner noe forferdelig. Noen som har noen gode råd for hva jeg kan gjøre for å dempe hviningen litt? Jeg har dempet kabinettet ganske bra med asfaltmatter og annen støydemping. Takker for svar! Bjørn-Ove Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Send den i retur, den skal ikke hvine! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Har også en disk som hviiiiiiner, en gammal 4.3 GB som gikk rett i et betonggulv fra 1 1/2 meters høyde... Som "byggeren" sa, REKLAMER! Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hvis du ikke har noen veldig bråkete vifter så vil du merke stor forskjell med en silentdrive. Sjekk om hd'en lager for mye varme først. Silentdrive skal helst ikke brukes sammen med hd'er som avgir mer enn 6.7W når de er idle. Den fungerer fint på min 40GB 60GXP (temp 45c). Får kjøpt den f.eks. på http://www.databutikken.com/no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå