MrAvionics Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det lurer jeg på. Har tenkt til å kjøpe den. Eventulet om -SIGMA 1200- fra clas ohlson er noe bedere? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det lurer jeg på. Har tenkt til å kjøpe den.Eventulet om -SIGMA 1200- fra clas ohlson er noe bedere? ' He he si det... Da må man vel for det første legge inn korrekt data,deretter må man vel måle hvor rett den er med ett eller annet måleinstrument . Forøvrig så kan jeg si at sigmaen fungere fint,har den på en av syklene mine(men dog litt få funskjoner). Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Det lurer jeg på. Har tenkt til å kjøpe den.Eventulet om -SIGMA 1200- fra clas ohlson er noe bedere? Hadde ein Biltemacomputer - huskar ikkje modell - og var ikkje fornøgd. Hjulstørrelsen blei kun innstilt etter hjuldiameter i heile tommar. Dvs måtte legge inn 26, 27, 28 osv. Dette er ikkje nøyaktig. På Sigma legg du inn hjulomkrets i mm. Dette kan du måle nøyaktig. Dessuten svikta Biltemacomputeren etter ganske kort tid. Ville utan tvil valgt Sigma 1200. Veldig bra! Endret 16. september 2009 av KnutW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå