del_diablo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Som tittelen sier, leter jeg etter en touchpad driver til laptopen min. Default drivern i Vista kan jeg ikke skru av "tapping"(dobbelt berørelsen tilsvarer trykking av musetast) fra kontroll panelet. Den mangler også støtte for "scolling" via å bruke sida av touchpaden, noe som er litt irritabelt. Så langt har jeg prøvd en tilfeldig nedlasta, og en som er til Lenevo S12'r(XP driver, virka dessvære ikke). Ingen av de 2 funka. PS: Vel, scollinga er litt mer som "fint atpåtil". Vis du har en laptop som scollinga er med på, holder det å nevne laptop model. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hadde kanskje vært en fordel å nevne hvilken laptop du har? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Fujitsu Simens Amilo PA 3553 Pen hvit 15,4 laptop med standard touchpad. Siden det til syvende og sist er synapitcs som er for alt, så burde alt være kompatibelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå