Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

css srcds server hjelp!

Anbefalte innlegg

hei jeg har akkurat lagd en srcds server men den er bare på lan når jeg prøvde å portforwarde, så sjedde det slik at jeg bare kunne joine min egen server og ingen andre servere, men folk kunne heller ikke join min. jeg måtte fjerne det portforward greia jeg gjorde og da funka det fett. jeg har en dir-655 btw ossen kan jeg få satt opp en srcds server på nett slik at andre kan joine mens jeg kan joine andre servere og. lag gjerne en step by step guid!

xD

btw jeg har portforwarda og det funker men andre kan forstsatt ikke joine og jeg har sv_lan 0 ???

Endret av Johan96
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du satt sv_lan 0 i config fila til serveren?

Da åpner du serveren opp for at andre på nettet finner den. Husk å gi de ip adressen du har mot internett. Forward porter til maskinen du har serveren på også :) Lykke til!

takk men er veldig noob på portforwarde har du noen tips?

Endret av Johan96
Lenke til kommentar

Hei igjen.

Beklager sent svar.

Dette er et kjipt svar, men føler det må gjøres.

Anbefaler deg å søke flittigere på google. Der har du utallige folk med akkurat samme spørsmål som du kommer med her. Les og du vil bli klokere :)

Søk etter feks "how to port forward counter strike source".

Kan også slenge på ruter navnet ditt på slutten så kommer det nok mye nyttige treff :)

Prøv det først, hvis ikke det går kan du jo alltids legge igjen ruter informasjon, så kan vi nok hjelpe deg på rett vei.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...