Taori Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei jeg har et problen med pc'n til ein kompis. Jeg holder på og formatere den, drt er en HP Pavillon dv6525eo Når jeg har kommet et stykke uti formateringen så klikker den og får hvit skjerm med blåe streker. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 LEgg den ut i bilen så den blir kald og god, ta den inn og prøv på nytt. bruk hurtigformatering for ALL del. kommer du lengre. Jeg kan vedde på at det er en av to ting. Enten full av støv, eller def. skjermkort på hovedkortet. hvis maskina er under 3 år så bure du ikke ha noe problem med å få den reparert på reklamasjon skulle det vise seg å være hardware feil. ang støv så er det vel ingen lett måte å fjerne det på den modellen der. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) ang støv så er det vel ingen lett måte å fjerne det på den modellen der. Jo, med trykkluft å blåse inn i vifta. Har gjort dette selv en del ganger, brukte kompressor Funkel vel med trykkluft på boks og vil jeg tro. Endret 16. september 2009 av minibig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå