Kavinsky Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Stiller meg mannsterk bak thrice her. Endret 19. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Som Thrice sier, skal du gjøre noe så gjør det ordentlig. Lite gøy å gå med en tattovering som ikke var første-valget resten av livet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Husker en i klassen tatoverte en H på høyre armen i Polen. Lite gjennomtenkt tatovering, han heter Hans. Derfor så tok han en H på høyre armen. Det er jo... ikke akkurat en "kul" første tattoo ville jeg sagt... Jaja... I Polen? De er jo ikke skikkelig gode eller rene der, ikke den smarteste plassen. Forteller meg egentlig at du ikke er voksen nok til å bedømme det meste Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 kom igjen, fyr løs, smell på med den første og beste tattisen du finner! (ironi) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Har ikke lest hele tråden, men alle seriøse tatovører vil nekte å tatovere en under 18 selv om du har med foreldrene dine. Finner du noen som vil/kan tatovere deg hadde aldri jeg gått der i alle fall. I tillegg vil huden din antagentligvis strekke seg en del til i årene som kommer, og tatoveringen kan forandres helt på denne tiden. For guds skyld, vent til du er 18, og gå til en skikkelig, godt kjent tatovør. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Jaja... I Polen? De er jo ikke skikkelig gode eller rene der, ikke den smarteste plassen. Forteller meg egentlig at du ikke er voksen nok til å bedømme det meste Har du vært i et tatoveringsstudio Polen? Lugubert og skittent. Sprekk bobla di. Har du vært i alle tatoveringstudioer i Polen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 som folk sier, vent i 4+ år til! hvor mange 16åringer er det ikke som har hatt lyst på en tattis liksom? og spes. etter at en viss tatoverings sjappe fikk sendetid på discovery. Tattooen bli på en måte en typisk tribal tattoo, en drage som ei i klassen tegna. Grunnen til det blir en drage, er for a Oldefaren min som døde i fjor elsket drager, og han var favoritt oldefaren min. Så det blir et minne om han, for det meste. sorry for å si det ass, men dette høres mer ut som en unnskyldning for at du ikke har en skikkelig grunn til å tattovere deg. og for guds skyld ikke spar penger på en tatovering den er permanent! (den kan fjernes men det skal være et helvette) Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg må si det er mange som sikkert er litt "inhabile" til å svare her, siden de fleste tross alt er godt voksne og sikkert enda litt til. Selv er jeg 17. Men likevel så er jeg nok desverre (?) enig med dem. Det er veldig bra at du har funnet noe som betyr noe for deg, noe personlig. Jeg også var veldig glad i oldefaren min, og jeg skjønner godt at du vil ha noe for å ære han. Selv tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å ta en tatovering. Jeg synes at det å ha tattovering er alt for mainstream. Det er ikke lenger noe eksotisk ved å ha en tiger og noen kinesiske tegn som du ikke aner hva betyr - når alle andre har det! Her om dagen så kom det en jente på klubben som hadde tattovert Volcom-merket (klesmerke) på armen sin. Jeg visste ikke om jeg skulle gråte eller le, men jeg synes bare det så tragisk ut. Hvor kult er det om 10 år når man er voksen, og muligens har et utdatert fjortismerke tattovert på armen som man må gå med resten av livet?? Er veldig mange på min alder som synes det er skikkelig kult å ha tattovering. Jeg har inntrykk av at over halvparten av friendsa mine har eller skal ha det innen et par år. Da gleder jeg meg til å kunne si at jeg har en 100% ren hud, uten noen barnslige merker som jeg må gå med resten av livet. Og som, (hvis jeg hadde tatt en tattovering den dag i dag) i tillegg kanskje hadde vært strekt ut og stygg. (som andre her har påpekt.) MEN FOR ALL DEL!: Hvis du er såppas sta at du først SKAL ha en tattovering, så kan du hvertfall ikke la det stå på penger! Da skal du velge den aller, aller kuleste, og ikke en som er middelmådig fordi du ikke hadde råd til noe bedre. Er det sånn du vil minnes oldefaren din resten av livet, noe middelmådig, fordi du som 16-åring ikke hadde mer penger?? Det er ikke mye respekt for oldefaren sin mener nå jeg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Husker en i klassen tatoverte en H på høyre armen i Polen. Lite gjennomtenkt tatovering, han heter Hans. Derfor så tok han en H på høyre armen. Hvis han får en matchende V på venstrearmen kan det bli litt morro TS: vent til du er fullt utviklet, ellers kan den ende opp med å se helt jævlig ut, om du nå ikke skulle gå lei den. Smak endrer seg enormt med alderen. Endret 20. september 2009 av MrLee Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 hadde en i klassen min jeg også som tatoverte en Z på armen som et minne om en klasse tur vi var på Z'en er den første bokstaven i nicket han bruker på nett. jeg tror han kommer til å angre seg om en stund. spesiellt siden at alle tror det er en N Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Husker en i klassen tatoverte en H på høyre armen i Polen. Lite gjennomtenkt tatovering, han heter Hans. Derfor så tok han en H på høyre armen. Nja. er ikke det værste man kan ha på armen. En jeg kjenner har fult navn og adresse oppned og bakvendt på armen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Da er litt personangrep og off topic slettet, samt innlegg som besvarer dette. Dette er samlet ti innlegg. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, og ikke i tråden. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Tror ikke du får tatovere deg i norge, akuratt som med alkohol, må være 18 ! tror ikke det er untakk..... beklage :S Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Tror ikke du får tatovere deg i norge, akuratt som med alkohol, må være 18 ! tror ikke det er untakk..... beklage :S Nei der er ingen aldersgrense på å tatovere seg, men ingen seriøse vil tatovere noen under 18. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg må si det er mange som sikkert er litt "inhabile" til å svare her, siden de fleste tross alt er godt voksne og sikkert enda litt til. Det må være det dummeste jeg har hørt. Er du en av de idiotiske ungdommene som tror at voksne aldri vet best du eller? Jeg skal si deg en ting, voksne vet best i 9 av 10 tilfeller. Det kommer du forhåpentligvis til å skjønne når du blir litt eldre. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg syns du skal ta tatoveringen. Noen må ta dårlige og middelmådige tatoveringer for at de feiende flotte skal skille seg ekstra godt ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg syns du skal ta tatoveringen. Noen må ta dårlige og middelmådige tatoveringer for at de feiende flotte skal skille seg ekstra godt ut. Haha, har et poeng der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå