Lenike Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Er det en plass i stavanger som kan tattovere en 16 åring? Jeg har hatt planer i et år, og skal ha med pappaen min. Noen som vet om det er noen i Rogaland området som kan tattoovere meg? Takk, Lenike Endret 15. september 2009 av Lenike Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Det må jeg si, litt av en far. Lenke til kommentar
Lenike Skrevet 15. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 haha, ja. Han er konge Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Tenkt godt over det? Lenke til kommentar
Lenike Skrevet 15. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Gjort det et år nå... Har noen peiling? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) anbefaller deg sterkt med å vente til du har utvilklett deg mere så ikke tattoveringa blir strekt..bare en liten anbefalling. tviler på du vil ha en stygg tattovering Fant noe som het Stavanger Tattoo & Piersing Cente.du kan jo spørre de. Endret 19. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 haha, ja. Han er konge Uansvarlig var litt mer det som falt meg inn... Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Tenk deg om nøye før du tar en tatovering. Ikke ta en fjortiss tribal elns. tenk deg nøye om, ta no personelig, og du burde være sikker på at du ikke skal vokse så mye mer. Følg disse rådene. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Ingen seriøse vil tatovere noen under 18. Vent til du er gammel nok. Lenke til kommentar
zaler Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Hei, gjør meg en tjeneste. Print ut motivet til tatoeringen og heng det opp ved siden av datamaskinen eller TVen. Om du fortsatt liker denn etter 6 mnder go ahed:) 1 Lenke til kommentar
Lenike Skrevet 19. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Tydeligvis ingen som sjønner at jeg har tenkt meg om? Jeg har tenkt på Tattoo i nesten et år, og det var i Mai 09 jeg var fast bestemt. Siden det har jeg alltid gått rundt i butikker å sjekket. For mer info, så tar jeg tattoo Tirsdag eller Onsdag. Foreldrene mine har også sagt det at jeg bør tenke over det, og det har jeg. Tattooen bli på en måte en typisk tribal tattoo, en drage som ei i klassen tegna. Grunnen til det blir en drage, er for a Oldefaren min som døde i fjor elsket drager, og han var favoritt oldefaren min. Så det blir et minne om han, for det meste. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Da ville jeg heller gått for en ordentlig drage. Tribal er harry.. Lenke til kommentar
Lenike Skrevet 19. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Da ville jeg heller gått for en ordentlig drage. Tribal er harry.. Har desverre ikke nok penger. Har sikkert bare nok til en enkel tribal drage. Pluss, det er den første tattooen da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Husker en i klassen tatoverte en H på høyre armen i Polen. Lite gjennomtenkt tatovering, han heter Hans. Derfor så tok han en H på høyre armen. Lenke til kommentar
Lenike Skrevet 19. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Husker en i klassen tatoverte en H på høyre armen i Polen. Lite gjennomtenkt tatovering, han heter Hans. Derfor så tok han en H på høyre armen. Det er jo... ikke akkurat en "kul" første tattoo ville jeg sagt... Jaja... I Polen? De er jo ikke skikkelig gode eller rene der, ikke den smarteste plassen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Tydeligvis ingen som sjønner at jeg har tenkt meg om? Jeg har tenkt på Tattoo i nesten et år, og det var i Mai 09 jeg var fast bestemt. Siden det har jeg alltid gått rundt i butikker å sjekket. For mer info, så tar jeg tattoo Tirsdag eller Onsdag. Foreldrene mine har også sagt det at jeg bør tenke over det, og det har jeg. Tattooen bli på en måte en typisk tribal tattoo, en drage som ei i klassen tegna. Grunnen til det blir en drage, er for a Oldefaren min som døde i fjor elsket drager, og han var favoritt oldefaren min. Så det blir et minne om han, for det meste. du har ikke tenkt på at huden din kommer til å strekke seg da?? du er bare 16år Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Har desverre ikke nok penger. Har sikkert bare nok til en enkel tribal drage. Pluss, det er den første tattooen da. Om det er pengene det står på så bør jo det være en god grunn for å la være. Ikke for å bli fullstendig parantal, men utsett det. Tiden frem til du er i begynnelsen av 20 årene så kommer du til å forandre deg veldig som person. Og tro meg, det som er tiltrekkende når du er 16 sjeldent er det fem år senere. Se på det på denne måten, tar du ikke tattoering nå så kan du alltids velge å gjøre det senere. Tar du tattoering nå, og den ikke er fullt så stas om en tid, så kan du ikke velge den vekt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Hvor skal du ha den forresten? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Jeg kan bare si såpass, at jeg er jævlig glad for at jeg aldri tok tattovering da jeg var 16 ... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Har desverre ikke nok penger. Har sikkert bare nok til en enkel tribal drage. Pluss, det er den første tattooen da. Og velge å ta en tatovering som er billigere når man egentlig har lyst på noe annet er det dummeste jeg har hørt. Spar penger og gjør det skikkelig hvis du først skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå