Bjerkeris Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Har akkurat kjøpt ny telefon og byttet abbonement, Problemet er at jeg ikke kommer på nett via 3g med mitt tidligere abbonenement fra tele2, hadde jeg ingen problemer med å koble meg på via 3g. Jeg har prøvd instillingene fra NetCom sine sider men jeg får bare opp beskjed "Frakoblet fordi tjenesten er utilgjengelig" Jeg har kontaktet NetCom og de sier det ikke er noe problem med abbonementet mitt. Jeg har prøvd hard reset... Noen som har noen forslag? Endret 15. september 2009 av Bjerkeris Lenke til kommentar
larspistasj Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har du endret instillingene på telefonen for å fungere med NetCom? Søk på forumet her for å finne de instillingene du trenger. Lenke til kommentar
Bjerkeris Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Har du endret instillingene på telefonen for å fungere med NetCom? Søk på forumet her for å finne de instillingene du trenger. Hmm over natten så er plutselig alt i orden... merkelig, bruker nå innstillingene som fulgte med sim kortet, Kan det kanskje hende det skyldes at jeg fikk mitt nye abbonement for etapr dager siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå