whipslash Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Heisann! Vil veldig gjerne ha kritikk på disse bildene jeg tok idag. Endret 15. september 2009 av whipslash Lenke til kommentar
telealf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei, Likte bilde nr 1 godt. Fordi jeg synes komposisjon stemmer, modellen er plassert bra, hun har blikk kontakt med betrakter, det er en viss balanse mellom modell og tre i bakgrunnen, og skarpher er plassert der jeg synes den hører hjemme. Det eneste jeg ville ha gjort annerledes er å beskjære litt (med samme format) slik at toppen ble litt lavere og det lille lyse hjørnet ø.t.v. ikke var med - med dette er kanskje bare pirk? Av samme grunner synes jeg ikke om nr 2 og 3. I nr 2 mangler det noe, og jeg synes bildet blir for tungt på venstre side. I nr 3 liker ikke jeg skarphet plassering. Det tekniske ellers kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 nr 1 er pent, føler thou at du har stått for høyt og tiltet kamera ned mot henne. Lyset er pent. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 nr1 er fint ja! Bra kontakt med hun jenta. Ville kanskje hatt et som er enda nærmere kameraet i stedet for de to siste.. Som ble for uskarpe, og i nr2 er det mye hår i ansiktet.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg likte nr 2 best, faktisk. Dust og uskarpt. Som et gammelt minne. Det første bildet kunne blitt veldig pent, om du hadde gått lenger ned på kne. Det tredje bildet kunne blitt litt mer "mindre interessant", om du hadde gått lenger ned der òg. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 bryter mot strømmen her jeg, og sier bilde 3 var det jeg likte best. hvis en da ser bort i fra at fokuset er feil plassert, og redigeringa er litt hard( halo rundt treet) Liker bildet av en merklig følelse av at det kansje er første sommer dag på hytta og en er på vei til vannet for å ta en dukkert. litt sån forhåpnings fult. de andre bildene "fortalte" meg liksom ikke noe, ble bare portretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå